رونمایی از سامانه پرداخت موبایلی در همایش مهربانو

در این همایش که با حضور جمعی از مدیران ارشد سازمانها و نهادهای کشور برگزار شد. اعطای نشان مهربانو به بانوان برگزیده کشور در زمینه های علوم قرآنی، نیکی، ایثار و مقاومت، علم و فناوری، فرهنگ و هنر، سلامت و پزشکی، مسؤولیت اجتماعی و ورزش، رونمایی از سامانه مهربانو شامل ۷ بخش سلامت، آموزش، مشاوره، کتابخانه، شبکه اجتماعی، بازارچه و باشگاه مهربانو از دیگر بخش های این همایش بود.
همچنین در این همایش از سامانه پرداخت موبایلی مهربانو که از طریق شماره گیری کد دستوری #2035*770* قابل دسترسی است نیز رونمایی شد. این سامانه قابلیت پرداخت هزینه پستی ارسال بسته مهربانو را از طریق تلفن همراه برای اعضاء فراهم می کند. همچنین اعضاء از طریق گزینه های مختلف این سامانه امکان دریافت خدمات دیگری مانند موجودی اعتبار و یا خرید انواع شارژ تلفن همراه و پرداخت قبوض خدماتی را در اختیار دارند.
با استفاده از این سامانه که توسط شرکت اطلاعات فناوری جهانی پارس با همکاری شرکت مبنا کارت آریا فراهم شده است، اعضا پس از پرداخت هزینه پستی توسط کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب خود، از کارت مذکور به عنوان کارت مهربانو برای دریافت خدمات از کلیه دستگاه های کارتخوان و پایانه های فروش طرف قرارداد و همچنین خدمات اینترنتی مهربانو می توانند استفاده نمایند.
لازم بذکر است که این خدمات تنها برای اعضا مهربانو فراهم می باشد و اشخاص غیر عضو جهت استفاده از این سامانه ابتدا می بایست با مراجعه به سایت اینترنتی مهربانو ثبت نام انجام داده و به اعضاء مهربانو بپیوندند. همچنین پرداخت هزینه پستی نیازمند رمز دوم کارت می باشد که در صورت عدم وجود با مراجعه به دستگاه های عابر بانک متعلق به بانک عامل کارت خود می توانند رمز دوم یا اینترنتی خود را دریافت نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوا حمایت شده