پلمب سازمان تعاون روستایی به جرم ساخت‌وساز بانک سپه!

 

به گزارش ایسنا، روز گذشته بلوک‌های سیمانی شهرداری تهران مقابل در ورودی سازمان مرکزی تعاون روستایی قرار گرفت تا این سوال پیش بیاید که چه تخلفی از سوی این سازمان رخ داده است. پس از پیگیری‌ خبرنگار ایسنا اعلام شد که این بلوک‌های سیمانی به دلیل مطالبات شهرداری بابت جرائم ساخت‌وساز بانک سپه مجاور این سازمان که جزو عرصه‌ تعاون روستایی به‌شمار می‌رود روبروی این سازمان قرار گرفته است.

این مقام مسئول در سازمان تعاون روستایی که نخواست نامش فاش شود، افزود: بانک سپه که در ضلع شمالی و مجاور سازمان تعاون روستایی قرار گرفته است، چندی پیش به این سازمان برای دریافت مجوز ساخت‌وساز مراجعه کرد که به او اعلام کردیم که چنین مجوزی ندارد و این مساله را به اطلاع شهرداری تهران نیز رساندیم که دچار چنین گرفتاری‌هایی نشویم. اما این شعبه از بانک سپه با ساخت‌وساز غیرقانونی موجب شد شهرداری تهران این بلوک‌های سیمانی را مقابل در سازمان تعاون روستایی قرار دهد تا مطالبات خود را دریافت کند.

وی با بیان این‌که سازمان تعاون روستایی نیز بدهی اندکی به شهرداری تهران دارد، اما این بلوک‌های سیمانی ارتباطی با این طلب ندارد، ادامه داد: علی‌رغم این‌که این برخورد شهرداری تهران بابت بانک سپه که سرقفلی جداگانه‌ای دارد، صورت گرفته است با دستور وزیر جهاد کشاورزی دو قطعه زمین ثبتی به ازای مطالبات شهرداری به متولی پایتخت واگذار شده است تا شهرداری طلبش را از این طریق دریافت کرده باشد و به زودی این بلوک‌ها از جلوی سازمان برداشته می‌شود.

وی با اشاره به این‌که سازمان تعاون روستایی پلمب نشده است و فعالیت اداری و سازمانی در آن جریان دارد، گفت: پیش از این بلوک سیمانی مقابل درب بانک سپه قرار داشت، اما روز گذشته آن را روبروی درب سازمان قرار دادند که به نظر می‌رسد به این سازمان ارتباطی ندارد و علی‌رغم مطالبه شهرداری پرداخت شده و این مشکل نیز حل شده است.

انتهای پیام

منبع ایسنا کد خبر: 95082315688

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوا حمایت شده