رونمایی از پنل جدید پی‌فا

پنل جدید پی‌فا رونمایی شد / احراز هویت تمامی کاربران طبق آخرین اصول و قوانین KYC

پی‌فا، شرکت تقریباً نوپایی است که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۹ در حوزه پرداخت‌یاری شروع کرد و در مدت زمان اندکی توانست جایگاه خود را در صنعت پرداخت الکترونیک تثبیت کند. این مجموعه با هدف توسعه، نوآوری و ایجاد ارزش‌ افزوده در خدمات صنعت پرداخت الکترونیک کشور شکل گرفت تا فرآیند‌های مالی کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک را تسهیل کند.

به گزارش روابط عمومی پی‌فا، این شرکت در به‌روزرسانی اخیر خود، خدمات نوینی در حوزه مالی ارائه داده و انعطاف‌پذیری خود را در طراحی سرویس‌های متنوع و متناسب با نیاز کسب‌وکارها نشان داده است.

در این به‌روزرسانی، پی‌فا با طراحی نوین خود که مطابق با آخرین روش‌ها و اصول تجربه‌ و رابط کاربری است، جذابیت محصولات و خدمات خود را افزایش داده است. این طراحی رابط کاربری به شکلی ایجاد شده که هر فرد با هر میزان اطلاعات قادر به استفاده از آن باشد.

پنل جدید پذیرندگان پی‌فا به کاربر این امکان را می‌دهد در هر ساعت از شبانه‌روز، کسب‌وکار خود را بررسی کند و گزارش کاملی از تراکنش‌هایش را مشاهده کند.

هدف از این به‌روزرسانی، توجه به نیاز پذیرندگان و رفع آنها بوده است. کاربران با استفاده از پنل پذیرندگان این مجموعه می‌توانند در تمامی ساعات شبانه‌روز، گزارش‌های لحظه‌ای مالی و فروش مربوطه را مشاهده کنند.

نسخه (PWA) پی‌فا که در این به‌روزرسانی از آن رونمایی شده، واکنش‌گرا (Responsive) است. این ویژگی باعث می‌شود کاربران بتوانند با دستگاه‌های مختلف (کامپیوتر، تبلت و موبایل) کسب‌­و­کار خود را در هر لحظه از شبانه‌روز مدیریت کنند.

در نسخه جدید پی‌فا، مجموعه خدمات احراز هویت تمامی کاربران طبق آخرین اصول و قوانین (KYC) انجام می‌شود.

در پنل جدید فرایندهای فروش ساده‌تر و کارآمدتر شده‌، اما پیشرفت‌های این مجموعه به این نقطه ختم نمی‌شود. نمونه‌ای از خدمات پنل پذیرندگان پی‌فا به شرح زیر است:

  • دریافت و به‌روزرسانی لحظه‌ای اطلاعات کلی تراکنش‌های درگاه
  • امکان استعلام وضعیت لحظه‌ای تراکنش‌ها
  • امکان مدیریت بی‌شمار درگاه با یک حساب کاربری
  • نمایش لحظه‌ای موجودی درگاه
  • استعلام و دریافت گزارش تراکنش‌های روز/ هفته جاری
  • قابلیت فعال یا غیرفعال‌سازی، کارمزد مشتری، تسویه و تأیید خودکار
  • امکان تسویه‌حساب روزانه
  • دریافت لحظه‌ای گزارش تراکنش‌ها که شامل مجموع تراکنش‌ها، تعداد تراکنش‌ها و مجموع تسویه است.
  • فرم پرداخت اختصاصی

پی‌فا در تمامی سال‌های فعالیت خود، درگاه پرداخت امن الکترونیک بوده و همواره تلاش کرده با حفظ این امنیت، شرایطی ایجاد کند که کاربران این مجموعه در امنیت و آرامش تراکنش‌های مالی خود را انجام دهند.

در این نسخه، هیچ‌گونه محدودیتی برای ثبت درگاه وجود ندارد که این امر موجب سهولت مدیریت کسب‌وکارهای کاربران می‌شود. البته ویژگی اختصاصی متنوع دیگری در پنل جدید این مجموعه وجود دارد که علاقه‌مندان می‌توانند از طریق مراجعه به وب‌سایت پی‌فا اطلاعات بیشتر را کسب کنند یا از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مجموعه با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۳۰۰۸ از آنها مطلع شوند. پی‌فا در هفت روز هفته و در ۲۴ ساعت شبانه‌روز آماده پاسخگویی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوا حمایت شده