سرویس انتقال خودکار بلوبانک

سرویس انتقال خودکار بلوبانک راه‌اندازی شد / انتقال پول ولی با زمان‌بندی

بلوبانک در جدیدترین به‌روزرسانی اپلیکیشن خود از سرویس «انتقال خودکار» رونمایی کرد که به عنوان دستیار هوشمند کاربران، به راحتی و به سرعت تراکنش‌های مربوط به انتقال را انجام می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی بلوبانک، فراموش کردن موعد پرداخت بدهی‌ها و وام‌ها با توجه به چالش‌های زندگی روزمره به امری عادی تبدیل شده که گاهی می‌تواند هزینه‌هایی مثل جریمه دیرکرد و… را در پی داشته باشد.

سرویس جدید انتقال خودکار به کاربران بلوبانک این امکان را می‌دهد طی یک برنامه‌ریزی دقیق و مشخص، پرداخت انواع بدهی‌ها شامل قسط وام و… را به اپلیکیشن بانکی خود بسپارند.     

بلوبانک به منظور خلق تجربه‌ای راحت

بلوبانک به منظور خلق تجربه‌ای راحت، سریع و جذاب از خدمات بانکی و مالی تاکنون خدمات متنوعی همچون بلوچارت، بلوباکس، پاداش و انتقال پول به دوستان را در اپلیکیشن خود طراحی کرده است.

در ادامه این روند، سرویس انتقال خودکار معرفی شده تا کاربران بلوبانک، انتقال‌های منظم روزانه، هفتگی و ماهانه خود را به شکل دقیق و به آسانی انجام دهند. 

برای استفاده از این قابلیت جدید ابتدا باید اپلیکیشن خود را به نسخه ۲.۲ به‌روزرسانی کنید.

پس از آن با مراجعه به منوی «انتقال» اپلیکیشن می‌توانید فهرست مورد نظر را برای انجام تراکنش‌های خودکار خود بسازید.

به این منظور بعد از وارد کردن شماره کارت و مبلغ انتقال، دو گزینه «انتقال» و «انتقال خودکار» را مشاهده خواهید کرد که با تغییر وضعیت به انتقال خودکار، این قابلیت در دسترس شما قرار می‌گیرد.

پس از این مرحله باید تعداد دفعات و تاریخ‌های واریز را تعیین کنید تا از آن پس پرداخت‌های شما در زمان تعیین‌شده، به شکل خودکار و بدون نیاز به انجام کار خاصی منتقل شود. برای انتخاب دفعات گزینه‌هایی چون یک بار، روزانه، هفتگی و ماهانه را در اختیار دارید و علاوه بر آن می‌توانید با هر بار ورود به این لیست، وضعیت انتقال وجوه خود را بررسی و پیگیری کنید.     

در این سرویس جدید از روش‌های پایا، پل، بلو به بلو و بلو به سامان برای انتقال وجه استفاده می‌شود که براساس آن می‌توان در هر تراکنش تا ۱۰۰ میلیون تومان وجه را انتقال داد. سرویس ساتنا به دلیل محدودیت‌های زمانی آن برای قابلیت انتقال خودکار فعال نیست.                        

اگر تراکنش شما به هر دلیلی با مشکل مواجه شود، این سرویس مجدد آن را تکرار نمی‌کند، اما تراکنش‌های بعدی شما طبق برنامه تنظیم‌شده انجام می‌شود.

برای مثال اگر یک برنامه یک‌ساله به این سرویس بدهید که در روز اول هر ماه یک میلیون تومان به حساب مشخصی واریز کند و در ماه اول به دلایلی چون نبود موجودی کافی یا قطعی احتمالی سیستم این پرداخت با مشکل مواجه شود، آن پرداخت صورت نمی‌گیرد، اما انتقال‌های ماه‌های بعد دوباره از سر گرفته شده و طبق برنامه انجام می‌شود.

همچنین برای اینکه در جریان قرار بگیرید، روند هر یک از انتقال‌هایی که با مشکل مواجه شده‌اند به همراه دلیل آن مشکل از طریق پیامک برای شما ارسال می‌شود. علاوه بر آن، یک روز پیش از هر انتقال، پیامک یادآوری آن برای شما ارسال می‌شود.    

         

انتقال خودکار محدودیتی از نظر تعداد انتقال‌های ثبت‌شده ندارد

سرویس انتقال خودکار این امکان را به شما می‌دهد تا در صورت داشتن چندین قسط، وام و… لیست‌های متعددی بسازید و برای هر کدام تاریخ و تعداد واریز مشخصی را وارد کنید؛

قابلیت انتقال خودکار محدودیتی از نظر تعداد انتقال‌های ثبت‌شده ندارد و می‌توانید انتقال‌های متنوعی برای حساب‌ها و کارت‌های مختلف تنظیم کنید؛ بنابراین نگرانی بابت تأخیر و فراموشی از بین می‌رود.                

بلوبانک، نئوبانک ایرانی وابسته به بانک سامان است که اواخر سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را با هدف پاسخگویی به نیازهای بانکی هموطنان، به‌ویژه قشر جوان شروع کرد.

این نئوبانک با ارائه خدمات تمام‌آنلاین و از طریق اپلیکیشن، توانسته با نوآوری، سطح جدیدی از خدمات بانکی را به ایرانیان ارائه دهد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر یا نصب اپلیکیشن بلوبانک می‌توانند به سایت بلوبانک مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوا حمایت شده