آغاز به‌کار سامانه هوشمند رسیدگی به شکایات مشتریان بانک سامان

با استفاده از این سیستم هنگام ثبت شکایت، یک شمارۀ اختصاصی تحت عنوان شماره پیگیری به مشتری تعلق می‌گیرد و برای وی در قالب پیامک ارسال می‌شود.

سیستم یکپارچه رسیدگی به شکایات مشتریان پس از گذراندن یک دورۀ آزمایشی، به‌طور عملیاتی آغاز به‌کار کرد.
بر اساس این گزارش، هنگام ثبت شکایت، یک شمارۀ اختصاصی تحت عنوان شماره پیگیری به مشتری تعلق می‌گیرد و برای وی در قالب پیامک ارسال می‌شود.  

با استفاده از این شماره پیگیری مشتری در هر زمان پس از ثبت شکایت قادر خواهد بود از طریق تماس با ادارۀ رسیدگی به امور مشتریان و اعلام شماره مزبور از روند پیگیری شکایت خود مطلع شود.

گفتنی است، رسیدگی به شکایات توسط کارشناسان متخصص صورت می‌گیرد و سعی بر این است رسیدگی به شکایات مبتنی بر اصولی چون حفظ محرمانگی، سرعت، دقت، عدالت و بدون هیچ پیش‌داوری و جانبداری صورت گیرد.

لازم به ذکر است، مشتریان قادر خواهند بود از طریق تماس با مرکز سامان ارتباط با شماره تلفن 6422-021 تماس از طریق تلفن‌های مستقیم نصب شده در کیوسک‌های نظرسنجی در داخل شعب، ارسال شکایت به ایمیل بانک به آدرس info@sb24.com  ، صندوق پستی بانک به شماره 158755565 و نمابر ادارۀ رسیدگی به امور مشتریان به شماره 22017943-021 شکایات خود را اعلام و نسبت به پیگیری وضعیت شکایت اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوا حمایت شده