افزایش ۱۸ درصدی کاربران اینترنت بنکینگ در نیوزلند/۲۵ درصد کاربران با موبایل به تارنمای بانکها مراجعه می کنند

یک چهارم جدید کاربران اینترنتی با استفاده از تلفن‌های موبایل خود به وب سایت بانک‌ها دسترسی می‌یابند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از تارنمای شاپرک بر اساس اطلاعاتی که سازمان آمار نیوزلند منتشر کرده است؛ تقریباً ۰۵/ ۲ میلیون نیوزلندی از خدمات بانکداری آنلاین استفاده می‌کنند. به این ترتیب در مقایسه با ۲۰۰۹ میلادی، ۷۴/ ۱ میلیون نفر به کاربران اینترنتی بانک‌ها اضافه‌شده‌اند.

با وجود اینکه نسل جوان این کشور غالب کاربران خدمات اینترنتی را تشکیل می‌دهند؛ اینترنت بنکینگ میان تمام گروه‌های سنی محبوب است.

بیش از نصف گروه سنی ۶۵ تا ۷۴ سال و بیش از یک سوم افراد بالاتر از ۷۵ سال از برخی خدمات بانکداری آنلاین استفاده می‌کنند.

کاربران بانکداری آنلاین از تلفن‌های موبایل خود برای انجام عملیات استفاده می‌کنند؛ خواه این عملیات یک کنترل حساب ساده در فروشگاه‌ها باشد؛ خواه پرداخت یک صورتحساب.

سازمان آمار نیوزلند اعلام کرده است یک چهارم جدید کاربران اینترنتی با استفاده از تلفن‌های موبایل خود به وب سایت بانک‌ها دسترسی می‌یابند.

این شاخص برای گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ سال ۴۰ درصد افزایش یافته است. درک بو نار مدیر کانستار در نیوزلند (یک موسسه تحقیقاتی در حوزه شرکت‌های مالی) در این می‌گوید: صنعت بانکداری راه طولانی را در یک نسل طی کرده است؛ از مراجعه به شعبه قبل از پایان ساعات کاری تا عرضه دستگاه‌های خودپرداز تا حمل یک موسسه مالی در جیب کت مشتری.

به طور حتم بانکداری اینترنتی با استفاده از تلفن همراه نشان‌دهنده نهایت استقلال مالی و سهولت استفاده است. این سهولت استفاده جزو شاخص‌های اعطای جوایز حوزه خدمات بانکداری آنلاین در موسسه کانستار بوده است و در سال جاری روش ارزیابی این موسسه نشان داد موبایل بنکینگ هرروز محبوبیت بیشتری می‌یابد.

ASB برای دومین سال متوالی به عنوان بهترین تهیه‌کننده خدمات بانکداری آنلاین در نیوزلند انتخاب شد.
بو نار دراین‌باره می‌گوید: آن‌ها با تمرکز روی فراهم کردن تجربه‌ای ایمن و خوب در تمام واسطه‌ها (اینترنت و موبایل و…) همه را شگفت‌زده کرده‌اند. وب سایت ASB در زمینه سهولت استفاده از خدمات آنلاین، چت، پشتیبانی تلفنی و پشتیبانی اینترنتی به رتبه بالایی دست یافت.

بنیان موبایل بنکینگ این موسسه به خصوص با ارائه ویژگی‌های برتر در گزینه‌های پرداخت چندگانه ایمیل، فیس‌بوک و پرداخت به موبایل عملکرد بسیار خوبی داشت.

پس از آن کیوی بانک در رتبه دوم قرار گرفت. خدمات اینترنت و موبایل بنکینگ این موسسه بسیار محبوب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوا حمایت شده