انتقال وجه سه‌جانبه بانک تجارت فعال شد

 

انتقال وجه سه جانبه خدمتی است که به منظور دسترسی آسان مشتریان به خدمات بانکداری الکترونیکی راه‌اندازی شده است و این امکان را فراهم آورده است که مشتریان بتوانند وجه مورد نظر خود را از طریق خودپردازهای بانک تجارت از حساب یک بانک دوم به حساب بانک سوم منتقل نمایند.

بر اساس این خبر با راه‌اندازی سیستم انتقال وجه سه‌جانبه این محدودیت که الزاما باید در انتقال وجه یکی از حساب‌های مبدا یا مقصد میزبان این اتنقال باشند برداشته شده و مشتریان می‌توانند با استفاده از دستگاه‌های خودپرداز بانک تجارت وجوه خود را در حساب‌های سایر بانک‌ها نیز منتقل کنند.

سقف انتقال وجه در این سیستم همچنان همان سی میلیون ریال است و کارمزد آن تا سقف 10میلیون ریال پنج‌هزار ریال، از ده تا بیست میلیون ریال، هفت‌هزار ریال و تا سی میلیون ریال نه هزار ریال می‌باشد.

گفتنی است بر اساس اعلام بانک مرکزی جمهوری اسلامی علاوه بر بانک تجارت در حال حاضر 22 بانک؛ شامل بانک‌های آینده، اقتصاد نوین، پاسارگاد، توسعه تعاون، توسعه صادرات، حکمت ایرانیان، دی، رسالت، رفاه کارگران، سامان، سپه، سینا، شهر، صادرات ایران، صنعت و معدن، قرض‌الحسنه مهر ایران، کارآفرین، گردشگری، مسکن، ملی ایران، موسسه اعتباری‌توسعه‌ و بانک کشاورزی به این شبکه پیوسته‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوا حمایت شده