گروه کارتهای اعتباری ایران

خدمات کاملاً اختصاصی امتیازی/لویالتی(وفاداری)، اعتباری، پیش پرداخت، بن الکترونیک ، هدیه الکترونیک ، ایجاد باشگاه مشتریان و … از کارهای اولیه این گروه بود که از سال 1378 آغار شد

 

تولید نرم افزارهای مرتبط با خدمات پرداخت

خدمات این گروه به کلیه حوزه های خدمات پرداخت توسعه یافته است. تولید نرم افزارهای سوئیچ پرداخت و درگاه های مربوطه جزء توانمندی های اولیه این گروه بوده است. سوئیچ پرداخت شاهین، تولید نرم افزارهای EFT-POS و Gateway های پرداخت اینترنتی و Mobile Payment از دیگر تولیدات این گروه به شمار میرود. خدمات واچر های الکترونیکی، کوپن های الکترونیکی، سرویسهای تاپ آپ شارژ کارتهای موبایل ویا پولهای الکترونیکی و کارتهای مجازی قابل استفاده در اینترنت، از دیگر پروژه های اجرا شده توسط گروه ماست.

دانش پایانه های پرداخت

کار تخصصی این گروه شامل کسب دانش لازم در برنامه ریزی پایانه های پرداخت نیز بوده و کلیه خدمات سخت افزاری و نرم افزاری این دستگاهها جهت استفاده از آنها در سوئیچ های پرداخت جزء دانش این گروه به شمار می رود.

ایجاد محصول های متنوع با توجه به توانایی ها

محصولاتی مانند کارتهای تخفیف، کارتهای تک/چندین اعتبارِی، کارتهای هدیه با خواص متفاوت، مدیریت واچرهای الکترونیکی، مدیریت اعتبار و تخصص منابع و … جزء محصولاتی هستند که این گروه توانایی مدیریت تمامی آنها را در یک بستر فراهم ساخته است.

خیلی از مجموعه ها با استفاده از این توانایی ها، خدماتی ایجاد نموده اند که برای استفاده کنندگان آنها مزایای بیشماری دارد. هدف از ایجاد خدمات در بستر الکترونیکی مسلماً منفعت هر دوی سوی عرضه کنندگان و مصرف کنندگان است. یک ارتباط برد-برد (win-win).

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوا حمایت شده