مرکز کنترل و نظارت از راه دور پست بانک

 

به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران اسد گرامی رئیس اداره کل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات این بانک پس از افتتاح مرکز مذکور در جلسه شورای اداری پست بانک استان ضمن تقدیر از وضعیت مطلوب استان گفت: هدف بازرسی و حسابرسی؛ سالم سازی محیط کاری و همچنین ارتقاء سطح دانش و موقعیت شغلی کارکنان است که این هدف همواره در سرلوحه کار واحدهای نظارتی قرار دارد.
وی با تأکید بر لزوم آموزش های مستمر، تقویت جایگاه واحدهای نظارتی و بازدیدهای دوره ای رؤسای شعب از دفاترخدمات بانکی تحت نظارت افزود: کاهش مأموریت ها و صرفه جویی در هزینه های استان، انجام غیرحضوری عملیات بازرسی و حسابرسی، جلوگیری از مغایرت حسابها و نظارت مستمر و لحظه ای برعملکرد جاری شعب و دفاتر از مهمترین مزایای مرکز کنترل و نظارت از راه دور است.

همچنین بهروز دادخواه مدیر شعب پست بانک استان اردبیل در این مراسم ضمن ارائه گزارش عملکرد استان اظهار داشت: اجرای دقیق طرح های نو از قبیل؛ سپرده ستاره دنباله دار، پرداخت تسهیلات مشارکت مدنی تدریجی و انعقاد تفاهم نامه های عمده استانی نظیر؛ حساب دهیاری ها و بخشداری ها، شرکت های تعاونی زیرمجموعه اتاق تعاون استان و سایر دستگاه ها از اهم برنامه های عملیاتی پست بانک استان می باشد که در انجام آن اهتمام بیشتری خواهیم داشت.
وی در پایان تصریح کرد: ترویج فرهنگ بانکداری الکترونیکی در سطح استان به منظور فراهم نمودن دسترسی عمومی و کاهش مازاد نقدینگی دفاترخدمات بانکی و هزینه های عمومی هموطنان از دیگر برنامه های پست بانک استان اردبیل است.
گفتنی است: اسد گرامی و همراهان وی از شعب دانش، تازه میدان و مبارزان شهرستان اردبیل و همچنین شهرستان مشکین شهر بازدید کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوا حمایت شده