رونمایی از سرویس های جیرینگ در نمایشگاه تلکام

به گزارش باشگاه خبرنگاران مهندس علیرضا طلوع در جمع خبرنگاران با بیان اینکه رمز یکبار مصرف میتواند در سرویسهای ویژه بانکی مانند ورود 

به سامانه اینترنت بانک بانکها یا به عنوان امضای دیجیتال مورد استفاده قرار گیرد بیان داشت:این سرویس بر بستر ussd ارایه میشود.

وی افزود:خرید بلیط بسیاری از سیستم های حمل و نقل شامل هواپیما واتوبوس و مترو و غیره به زودی از طریق کیف پول جیرینگ مهیا خواهد شد.

به گفته مهندس طلوع مذاکرات در خصوص فروش بلیط هواپیما از طریق موبایل هم اکنون با چند شرکت هواپیمایی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه کدهای کوتاه جهت استفاده از سرویسهای بانکی بانکهای صادرات ، مسکن و حکمت ایرانیان بر اساس پروتکل ussd در نمایشگاه تلکام رونمایی میشود خاطرنشان ساخت:سهم بانکداری همراه در بازار به نسبت تکنولوژی های مشابه مبتی بر موبایل بیشتر خواهد شد.

وی همچنین به رونمایی از دو سرویس جدید “جیرینگ کارت” با همکاری psp های شرکت تجارت الکترونیک تات و شرکت مبنا کارت آریا اشاره کرده و گفت:pspهایی که سابقه همکاری با جیرینگ را داشته اند بهترین تبلیغ برای این سرویس محسوب میشوند

وی در بیان جزییات سرویس جیرینگ کارت اظهار د اشت:شرکتهای همکار با جیرینگ با استفاده از این سرویس میتوانند خدمات مربوط به کارتهای شتاب را بر بستر شاپرک(شبکه الکترونیکی پرداخت کارتی) و بروی تلفن همراه خود استفاده نمایند.

وی در پایان یاد آور شد: در حال حاضر جیرینگ در حال پیاده سازی سروسهای خود از طریق اپلیکیشنهای موبایل نیز است و همچنین ازسرویس پرداخت قبوض تلفن ثابت بدون شناسه در پنج استان کشور در نمایشگاه تلکام 92 رونمایی میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوا حمایت شده