افزودن HumanTouch به ATMهای جدید توسط Bank of America

به  نقل  ازایران کیش بر اساس گزارش «Business Wire»، این تکنولوژی امکان دسترسی به دامنه‌ای از خدمات به‌منظور برطرف کردن نیازهای بانکی روزانه وچگونگی، زمان و مکان انجام کارهای بانکی را برای مشتریان در هر ساعت از شبانه‌روز فراهم می‌کند.

با استفاده از ATMهای جدید، مشتریان قادر به صحبت با ماشین‌های پول شمار Bank of America از طریق چت تصویری هستند و می‌توانند کیفیت مشابهی از کمک‌هایی که یک کارمند در داخل بانک می‌تواند به آنها ارایه دهد را دریافت کنند.

ATMهای مجهز بهTeller Assist، دو زبان انگلیسی و اسپانیایی را پشتیبانی کرده و به مشتریان بسیاری از خدمات مرکز بانکداری سنتی را ارایه می‌‌دهند که برخی از این خدمات شامل دریافت نقدی پول در واحدهای متنوع (1دلار، 5 دلار، 20 و 100 دلار)،سپرده‌گذاری چک‌ (قابلیت آینده)، تقسیم سپرده به دو یا چند حساب (قابلیت آینده) و انجام پرداخت‌های کارت اعتباری یا وام (قابلیت آینده) است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوا حمایت شده