گرب و مسترکارت اولین کارت بدون شماره آسیا را راه‌اندازی می‌کنند

گرب یک اپلیکیشن سنگاپوری است که خدمات اشتراک خودرو، فین‌تک و تحویل غذا را به افراد ارائه می‌دهد. این شرکت اعلام کرده که اولین کارت پرداخت بدون شماره آسیا را با نام «گرب‌پی» راه‌اندازی می‌کند.

در آسیای جنوبی که بازار اصلی گرب محسوب می‌شود، میلیون‌ها نفر زندگی می‌کنند که از دسترسی به خدمات بانکی بی‌بهره‌اند. کارت جدید گرب که با مشارکت مسترکارت ارائه خواهد شد، گزینه‌های پرداخت امنی را در اختیار این افراد قرار خواهد داد.

هوی تینگ اوی مدیر گرب‌پی درباره راه‌اندازی این کارت می‌گوید:

نسخه فیزیکی کارت کاملا بدون شماره است، بطوری که در قسمت جلویی و پشتی آن هیچ عددی دیده نمی‌شود. همین قابلیت باعث خواهد شد تا از سرقت اطلاعات شخصی و مالی ممانعت به عمل آید. جزئیات کارت به شکلی امن در اپلیکیشن گرب ذخیره می‌شوند.

هوی تینگ اوی مدیر گرب‌پی

گرب برنامه‌ریزی کرده طی سه ماهه اول سال ۲۰۲۰، اپلیکیشن خود را در کشور فیلیپین راه‌اندازی کند. این شرکت همچنین قصد دارد در نیمه اول سال ۲۰۲۰ سطح خدمت‌رسانی خود را گسترده‌تر کرده و وارد سایر بازارهای آمریکای جنوبی شود.

به احتمال زیاد، این شرکت برای یک مدت زمانی محدود، در ازای هر دلار خرج شده از این کارت، ۱۰ برابر امتیاز پاداش به دارندگان کارت عرضه خواهد کرد. دارندگان کارت قادراند از تمامی ۵۳ میلیون فروشگاه‌ تحت قرارداد مسترکارت در نقاط مختلف جهان، خریدهای خود را انجام دهند.

کارت مذکور را می‌توان به کیف پول سامسونگ پی متصل کرد و از پایانه‌های غیرتماسی خرید انجام داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوا حمایت شده