شعبه جدید اتوبانک بانک ملت به بهره برداری رسید

جمعی از مدیران ارشد و مشتریان این بانک به صورت رسمی به بهره برداری رسید.دیواندری پروژه برج جام را یکی از نمونه های بارز ایجاد ارزش افزوده اقتصادی و نوآوری های بانک ملت خواند

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک این شعبه در زمینی به مساحت 400 متر مربع و با بهره گیری از سبک مدرن معماری و متناسب با هویت جدید بانک طراحی و احداث شده است و با داشتن سه دستگاه خودپرداز، در  فضایی مطلوب، انواع خدمات بانکی را به مشتریان ارائه خواهد داد.

دکتر علی دیواندری مدیرعامل بانک ملت در مراسم گشایش رسمی محل جدید شعبه اتوبانک با اظهار خرسندی از به ثمر نشستن یکی از پروژه های بزرگ بانک با نام برج جام، این پروژه را به لحاظ معماری یکی از نمونه های منحصر به فرد در کشور خواند و گفت: بخش نخست این پروژه که شعبه اتوبانک است امروز به بهره برداری می رسد و بخش های دیگر آن هم به تدریج افتتاح خواهد شد.

وی پروژه برج جام در خیابان شریعتی تهران را یکی از نمونه های بارز ایجاد ارزش افزوده اقتصادی و نوآوری های بانک ملت خواند و اظهار داشت: زمین این پروژه به شعبه اتوبانک که یکی از شعب متوسط بانک بود اختصاص داشت و عمده زمین آن مورد استفاده قرار نمی گرفت.

وی با قدردانی از معاونت سرمایه گذاری و امور شرکت های بانک و ادارات و شرکت های زیرمجموعه آن به دلیل طراحی پروژه های ساختمانی در سطح کشور، گفت: ارزش افزوده پروژه برج جام سود مطلوبی را برای بانک ایجاد خواهد کرد.

وی با تاکید بر این نکته که برای بانک به عنوان یک بنگاه اقتصادی، کار سرمایه گذاری در کنار بانکداری از اهمیت زیادی برخوردار است، یادآور شد: سرمایه گذاری در کار ساخت و ساز و پروژه های ساختمانی می تواند مکمل کار بانکداری باشد.

دکتر دیواندری ادامه داد: برخی از شعب بانک ملت در شهرهای بزرگ نیاز به بازسازی و زیباسازی دارند که اگر این کار با ایجاد یک ارزش افزوده همراه باشد علاوه بر حفظ شان و جایگاه بانک، سود مناسبی را هم عاید بانک خواهد کرد.

مهندس حبیب الله بوربور معاون مدیرعامل در امور سرمایه گذاری و شرکت های بانک ملت هم در سخنانی به تشریح مراحل پیشرفت پروژه برج جام پرداخت و گفت: برج اداری تجاری جام به عنوان یکی از مدرن ترین پروژه های ساختمانی شهر تهران با 60 هزار متر مربع در یکی از بهترین موقعیت های اداری شهر قرار دارد که معماری منحصر به فرد و به کار گیری بالاترین استانداردهای ساخت و مصالح، این برج 32 طبقه را به یکی از شاخص های معماری سوپر لوکس کلاس A در کشور تبدیل کرده است.

به گفته وی، پروژه برج جام مشتمل بر 63 واحد تجاری در دو طبقه، 89 واحد اداری در 23 طبقه و 555 واحد پارکینگ عادی به انضمام 28 واحد پارکینگ ویژه معلولان در 7 طبقه است و در طراحی آن، سالن اجتماعات، عرصه فرود هلی کوپتر، نمازخانه و رستوران با محوطه روباز نیز در نظر گرفته شده است.

مهندس بوربور همچنین به سوددهی شرکت های زیرمجموعه در قالب هلدینگ بهساز مشارکت های بانک ملت اشاره کرد و گفت: اکنون هیچ یک از این شرکت ها زیان ده نیستند.

وی افزود: بیش از 50 جلسه از جلسات شورای معماری بانک ملت به طراحی پروژه برج جام اختصاص داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوا حمایت شده