سامانه (G.I.S) بانک‌ پاسارگاد راه‌اندازی شد

سامانه اطلاعات جغرافیایی GIS سامانه‌ای نوین برای مدیریت و تجزیه و تحلیل اطلاعات مکانی است که قابلیت جمع‌آوری، ذخیره، تجزیه و تحلیل و نمایش اطلاعات جغرافیایی را دارد.

این سامانه با جمع‌آوری و تلفیق اطلاعات پایگاه داده‌های مختلف، به وسیله تصویرسازی و استفاده از آنالیزهای جغرافیایی، امکان نمایش اطلاعات مورد نظر را در نقشه‌ها و بر اساس موقعیت‌شان فراهم می‌کند.

بر اساس این خبر امکانات سامانه اطلاعات جغرافیایی عبارتند از مشاهده تمامی شعبه‌های بانک‌پاسارگاد، مشاهده نزدیک‌ترین شعبه‌ها با توجه به آدرس مدنظر مشتری، مشاهده اطلاعات عمومی مربوط به هر شعبه اعم از نام رییس و معاون، نام و کد، تلفن و فکس، آدرس پستی و نام سرپرستی)، امکان جستجو از طریق کد، نام و آدرس شعبه (آدرس کامل یا یک کلید واژه همچون خیابان، کوچه و غیره)، مشاهده تمامی دستگاه‌های خودپرداز بانک و مشاهده نزدیک‌ترین دستگاه خود پرداز با توجه به آدرس مدنظر مشتری.

مشریان گرامی می‌توانند با مراجعه به سایت بانک‌پاسارگاد به نشانی www.bpi.ir از امکانات سامانه GIS بهره‌مند شوند. علاوه بر این با هدف تسهیل در استفاده از امکانات این سامانه و ایجاد دسترسی بیشتر، نسخه ویژه تلفن همراه سامانه مزبور تحت قالب سه سیستم عامل ” آندروید “، ” جاوا ” و ” ویندوز موبایل ” نیز طراحی و تولید شده که از طریق وب‌سایت بانک قابل دریافت است.

گفتنی است مشتریان گرامی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با مرکز اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره 82898289 و یا با مرکز بازخورد در سایت بانک‌پاسارگاد ارتباط برقرار کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوا حمایت شده