بانک پارسیان با *708#

 

به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان سرویس #708* بانک پارسیان یک سرویس سریع، رایگان، امن و قابل ‌استفاده برای تمامی افراد جامعه است. با استفاده از این سامانه امکان استفاده از خدمات بانکی روی تلفن همراه فراهم می‌باشد.مشتریان بانک و دارندگان تمامی کارت‌های عضو شتاب می‌توانند با استفاده از کد ستاره 708 مربع روی تلفن همراه خود، خدماتی از قبیل دریافت موجودی، پرداخت قبوض، خرید شارژ و به زودی انتقال وجه، سه گردش آخر حساب و … را دریافت کنند.

بنا بر این گزارش مراحل یاد شده در کمتر از یک دقیقه قابل‌انجام است و با این روش دارندگان همه کارت‌های بانکی عضو شتاب می‌توانند از هر مکان و در هر زمان بدون استفاده از ابزارهای فعلی یا مراجعه به شعب بانک، علاوه ‌بر خرید شارژ نسبت به انجام امور بانکی خود نیز اقدام کنند.

برای مثال؛ روش خرید شارژ تلفن همراه از سامانه #708* این‌گونه است که مشتریان می‌توانند #708* را شماره‌گیری کرده و با انتخاب گزینه 2 (خرید شارژ مستقیم تلفن همراه) و انتخاب سیم کارت مورد نظر جهت شارژ و مشخص کردن نوع شارژ (معمولی و شگفت‌انگیز) مبلغ درخواستی برای شارژ را انتخاب و سپس با وارد کردن شماره کارت و رمز دوم کارت، تلفن همراه خود را شارژ کنند و درپایان نتیجه تراکنش و پیام کوتاه تایید تراکنش را به همراه اعلام موجودی جدید شارژ، مشاهده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوا حمایت شده