افتتاح نخستین فروشگاه دیجیتال بانکی توسط AIB

مشتریان می‌توانند محصولات خدمات دریافت تسهیلات جدید را تجربه کنند و از طریق ویدئو با مشاوران رهن خانه گفتگو نمایند و به خدمات شخصی سازی شده SME ها، فناوری‌های جدید موبایل و خدمات بانکی خودکار دسترسی یابند.

این فروشگاه اینترنتی که پت را بیت وزیر ارتباطات ایرلند آن را افتتاح کرد؛ شاید بتواند مشتریان AIB را به استفاده بیشتر از خدمات بانکداری دیجیتال تشویق کند.

رابیت در این باره می‌گوید: نیاز داریم که بانک‌ها فعالیت بیشتری انجام دهند؛ به خصوص نیازمند قوی تر شدن جریان اعتبار به بخش SME هستیم که این امر برای بازگرداندن مردم به بازار اهمیت زیادی دارد.

سالانه از وب سایت aib.ie حدود ۸۳ میلیون بازدید می‌شود و ۸۰۶ هزار مشتری از خدمات کانال آنلاین استفاده می‌کنند. از این تعداد ۳۱۸ هزار نفر از نرم افزار موبایل استفاده می‌کنند. هر روزه مشتریان AIB 700 میلیون یورو را به شکل سرمایه در کانال‌های آنلاین منتقل می‌کنند که شامل ۲۲۰ هزار فرایند تبادل می‌شود.

این فروشگاه همچنین سعی دارد ترافیک آنلاین AIB را ارتقا دهد. حدود نیمی از مشتریان بانک هنوز هم از خدمات آنلاین استفاده می‌کنند و فروشگاه ۷ روز هفته در ساعات کاری فروشگاه‌های مختلف باز است.

برنارد بایرن مدیر بخش تجارت‌های شخصی AIB می‌گوید: خدمات موبایل و آنلاین در بازار بسیار پرطرفدار هستند؛ با این وجود تقریبا نصف مشتریان ما هنوز بانکداری دیجیتال را قبول نکرده‌اند. در مراسم سالانه «فوت فال» مرکز داندرام حدود ۱۹ میلیون نفر جمع می‌شوند و فروشگاه شاهد افزایش تعداد مشتریان خواهد بود؛ این فروشگاه خدمات بانکداری دیجیتال را به نمایش می‌گذارد.

مشتریان می‌توانند محصولات خدمات وام گیری جدید را تجربه کنند و از طریق ویدئو با مشاوران رهن خانه گفتگو نمایند و به خدمات شخصی سازی شده SME ها، فناوری‌های جدید موبایل و خدمات بانکی خودکار دسترسی یابند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوا حمایت شده