نرم‌افزار بانکداری FNB برای تبلت

 

به نقل از تارنمای شاپرک  این نرم‌افزار در آفریقای جنوبی بسیار یگانه است (بر طبق بیانیه FNB). زیرا افرادی که مشتری این بانک نیستند می‌توانند ظرف چند دقیقه حسابی برای خود افتتاح کنند و عضو آن شوند.

این بانک اشاره می‌کند بیش از 450 هزار کاربر فعال در نرم‌افزار تلفن هوشمند خود دارد با این وجود 26 درصد این مشتریان از طریق تبلت به نرم‌افزار دسترسی دارند. نرم‌افزار ارتقا یافته FNB بسیار بالاتر و برتر از نسخه موبایل آن است و ویژگی‌های گرافیکی و یگانه آن در صفحات نمایش کوچک تر هم وضوح و قابلیت کافی دارد.

همچنین در ادامه بانک می‌افزاید: نرم‌افزار جدید مخصوصاً برای دستگاه‌های تبلت ساخته شده است و استفاده از آن برای کاربر آسان است و دارای کلید ارجحیت یابی است و البته از تمام ویژگی‌های نوین دستگاه‌های تبلت را به کار می‌گیرد. این نرم‌افزار کاملاً شخصی سازی شده است و بانک همان نرم‌افزار تلفن‌های هوشمند را دوباره عرضه نکرده است. در کل 6 تا 8 ماه طول می‌کشد نرم‌افزار آماده ارائه به بازار شود.
عوامل تشکیل‌دهنده

بدون شک نرم‌افزار تبلت از نسخه موبایل آن پیشرفته‌تر است. قابلیت کشیدن و انداختن، ماهیت آنتروپمورفیک آن نوعی کیف پول مجازی خلق می‌کند و حساب‌های بانکی به تصویر فعال از کارت‌های بانکی کاربر تبدیل می‌شوند؛ نرم‌افزار تلفن هوشمند منوی ساده‌تری داشت.

کلید این تصویر ساده، قابل‌استفاده و آسان از FNB آن است که ساختن نرم‌افزار به شرکت درستی سپرده شده است. یک فضای فعال، همراه لایه‌هایی از فناوری نوین را به سادگی می‌چرخند بنابراین کاربران می‌توانند هر گزینه‌ای را به آنان مربوط است انتخاب کنند. طراحی گرافیکی ساده آن برای همه جذابیت دارد

همچنین بانک اشاره می‌کند محتویات بسته نرم‌افزار بر اساس ترجیحات هر مشتری برای وی شخصی سازی می‌شود بنابراین افرادی که در بخش املاک FNB سرمایه‌گذاری می‌کنند؛ گزینه‌های مربوط به وام خانه را در نرم‌افزار خود مشاهده می‌کنند. بر اساس تحقیقی که موسسه Businesstech انجام داده؛ FNB با ارائه چنین خدماتی به بهترین بانک در آفریقای جنوبی تبدیل شده است.
FNB تبلت را می‌شناسد

البته این بانک درباره تبلت‌ها و آینده هم اطلاعات فراوانی دارد؛ محصولات نوین بانکداری این موسسه بسیار پیشرفته هستند. در 2009 میلادی FNB محصول FNB Connect را ارائه کرد که محصولی پیش پرداخته است و به 2 بخش جستجو (اینترنت از پیش پرداخته‌شده) و گفتگو (نرم‌افزارهایی مانند اسکایپ که اکنون در بدنه نرم‌افزارهای FNB گنجانده‌شده‌اند. این نرم‌افزارها برای بسیاری از مشتریان کارآمد بود؛

این بانک می‌گوید: مشتریان برای این محصول آماده نبودند. آن‌ها نمی‌توانند قبول کنند اکنون برقراری تماس تلفنی با آمریکا ارزان‌تر از یک تماس با ژوهانسبورگ یا کیپ تاون است اما FNB اکنون 175 ساله است و با کمک فناوری‌های جدید هنوز توانسته در بازار سرپا بماند و برنامه‌های آن فراتر از بانک‌های امروزی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوا حمایت شده