مدیرعامل بانک پارسیان:برنامه ریزی بانک مرکزی برای برگشت وجوه برداشت های شبانه

 

به نقل از تسنیم، علی سلیمانی شایسته در خصوص آخرین وضعیت پرونده برداشت بانک مرکزی از حساب ارزی بانک‌ها، اظهار داشت‌: بانک مرکزی مبالغی را از حساب بانک پارسیان و سایر بانک‌ها برداشت کرد که ما فکر می‌کنیم این برداشت اشتباه انجام شده است و نباید برداشتی صورت می گرفت.

وی با بیان اینکه بانکی‌ها مشغول پیگیری برگشت این مبالغ هستند، افزود: البته هنوز این پیگیری‌ها به نتیجه نرسیده است ولی در صحبت‌هایی که آقای رئیس کل بانک مرکزی داشته‌اند اینطور برداشت شده که احتمال بازگشت این وجوه به حساب بانک‌ها وجود دارد.

مدیر عامل بانک پارسیان در پاسخ به این نکته که اما آقای رئیس کل برداشت از حساب بانک‌ها را درست دانسته و اعلام کرده بزودی چند مدیر عامل بانک هم بخاطر این تخلفات برکنار خواهد شد، ادامه داد: چیزی که ماشنیدیم غیر از این است؛ در آخرین صحبت‌های آقای بهمنی اینگونه اعلام شده که بانک مرکزی برای برگشت این وجوه به حساب بانک‌ها برنامه‌ریزی خواهد کرد.

شایسته تصریح کرد: احتمالاً اشتباهاتی در این برداشت از حساب بانک‌ها صورت گرفته و بر همین اساس بانک مرکزی برای برگشت این وجوه به حساب بانک‌ها برنامه ریزی خواهد کرد؛ البته ممکن است تعدادی از بانک‌ها واقعا در این زمینه مرتکب تخلف شوند اما آنچه در بانک پارسیان بوده هیچ گونه تخلفی را نشان نمی دهد.

وی در ادامه درباره پیش بینی آینده سیستم بانکی در دولت یازدهم گفت: اجازه بدهید دولت آینده تشکیل شود بعد درباره آینده سیستم بانکی پیش بینی خواهیم کرد؛ باید سکاندار بانک مرکزی مشخص شود و بعد از اینکه رئیس کل بانک مرکزی مشخص شد باید دید سیاست‌های جدید این بانک تغییر خواهد کرد یا خیر؟ شاید سیاست‌ها تغییری نکند و همین وضعیت ادامه داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوا حمایت شده