راه‌اندازی 10 طرح‌ جدید بانکی تا پایان سال/رفع مشکلات پرداخت نوین با شاپرک

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک محمد هاشم بت شکن در گفت‌و‌گو با ایسنا  مدیر عامل بانک اقتصاد نوین با العام اینکه اجرای  10 طرح مهم را تا پایان سال  را در دستور کار داریم گفت: مهم‌ترین نکته‌ای که برای این بانک وجود دارد این است که از سال 88 به بعد تسهیلاتی که اعطا شده نسبت مطالبات غیرجاری ما حدود پنج درصد است و مانده تسهیلات، حدود 167 هزار میلیارد ریال است.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا مشکلاتی که این بانک با شاپرک داشت مرتفع شده اظهار کرد: تعامل ما با شاپرک تعامل سازنده‌ای است و ما تقریبا همه مسائل و مشکلاتمان با شاپرک حل شده و یکسری مشکلات به خاطر جدید‌بودن طرح وجود داشت ولی در حال حاضر مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی همچنین با اشاره به سامانه جدید بانک گفت: نمانوین، سامانه اطلاع‌رسانی بازار سرمایه و بورس است که آخرین اطلاعات بازار از جمله انواع قیمت ارز و اطلاعات بازار بورس نقدی را از طریق تلفن همراه در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر این سامانه با توجه به نیاز بازار خدمات متنوعی به مشتریان ارایه می‌کند که در آینده به فراخور نیاز مشتریان این خدمات تغییر خواهد کرد.

مدیرعامل بانک اقتصادنوین افزود: مشتریان و فعالان بازار سرمایه با استفاده از این خدمت در کوتاه‌ترین زمان ممکن به اطلاعات جامع و متنوع بازار دسترسی خواهند داشت و با تکیه بر این اطلاعات می‌توانند بهترین تصمیم را اتخاذ کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوا حمایت شده