بانک های خصوصی به سامانه قرض الحسنه ازدواج متصل می شوند

گفتنی است، در سال های ۱۳۹۰، ۱۳۹۱ و تا تاریخ ۲۵ خردادماه امسال به ترتیب بالغ بر ۱۲۵۴۵۴۹، ۹۳۸۰۸۱ و ۱۵۷۹۴۵ نفر از تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برخوردار شده اند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک بانک مرکزی با اعلام اینکه درخواست مجوز در شهرهای فاقد صرافی بدون نوبت بررسی می شود، از اتصال یک صندوق جدید به سامانه قرض الحسنه ازدواج خبر داد و در همین رابطه طی سال جاری به حدود 158 هزار نفر نیز وام ازدواج پرداخت شده است.
 

بانک مرکزی اعلام کرد: به منظور دسترسی عموم مردم به ارز مورد نیاز جهت تشرف به عتبات عالیات، حج تمتع و عمره، مقرر شد در شهرستان های فاقد صرافی، تقاضای متقاضیان دریافت مجوز صرافی مورد بررسی قرار گیرد

شایان ذکر است این بانک برای متقاضیان شهرهایی که فاقد صرافی هستند بدون نوبت با توجه به ضوابط و مقررات، مجوز تاسیس و فعالیت صرافی صادر خواهد نمود.
 
همچنین در خبر دیگری آمده است: در آستانه نیمه شعبان صندوق مهر امام رضا (ع) به سامانه قرض الحسنه ازدواج متصل شد. این بانک به منظور تسریع در اعطای وام ازدواج، بانک های ارائه دهنده تسهیلات مذکور را در سامانه قرض الحسنه ازدواج افزایش داد.
 
در گام بعدی بانک مرکزی درصدد اتصال بانک های خصوصی نیز به این سامانه است و به محض نهایی شدن به اطلاع عموم خواهد رسید. گفتنی است، در سال های ۱۳۹۰، ۱۳۹۱ و تا تاریخ ۲۵ خردادماه امسال به ترتیب بالغ بر ۱۲۵۴۵۴۹، ۹۳۸۰۸۱ و ۱۵۷۹۴۵ نفر از تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برخوردار شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوا حمایت شده