۲۵ درصد خدمات بانک ملی اینترنت و موبایلی است

به نقل از موبنا معاون اداره کل خدمات نوین بانک ملی اظهار داشت: نسبت به مدت مشابه سال‌های گذشته و فصل‌های مختلف می‌توان گفت تنها در اواخر سال گذشته حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد پرداخت‌های بانک ملی از طریق اینترنت و موبایل بانکینگ صورت گرفته است که این نشانگر استقبال مشتریان بانکی از خدمات نوین است.

“محمودزاده” با اشاره به اینکه در تمامی سطح دنیا در بخش‌های خدماتی، روش‌های متداول وسنتی جایگاه خود را به روش‌های الکترونیکی داده‌اند، اظهار داشت: با توجه به اینکه درصد بالایی از مشتریان بانکی را جوانان تشکیل می‌دهند،‌روش‌های سنتی و قدیمی دیگر جوابگوی نیاز مشتریان بانکی نیست به همین دلیل نمی توان نیازهای جوامع امروزی را برطرف کرد.

وی افزود:‌ با توجه به اینکه درصد بالایی از مشتریان بانکی را جوانان تشکیل می‌دهند،‌ روش‌های سنتی و قدیمی دیگر جوابگوی نیاز مشتریان بانکی نیست به همین دلیل نمی توان نیازهای جوامع امروزی را برطرف کرد که بر اساس همین شرایط نیز تمامی بانک‌های کشور به ارایه خدمات نوین روی آورده‌اند.

به گفته وی  در تمامی سطح دنیا در بخش‌های خدماتی، روش‌های متداول وسنتی جایگاه خود را به روش‌های الکترونیکی داده‌اند که به موجب همین امر با آمارهای موجود از فعالیت‌های بانکداری الکترونیکی می‌توان گفت در سال‌های آینده حدود ۸۰ درصد از سرویس‌های بانکی در فضای مجازی صورت می‌گیرد.

بنابراین گزارش هم اکنون تنها توسط بانک ملی حدود ۳۲ میلیون کارت الکترونیکی در اختیار مردم قرار گرفته که با توجه به حضور بانک‌های دیگر می‌توان گفت بیشتر فعالیت‌‌های بانکی در زمینه الکترونیکی انجام می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوا حمایت شده