کیف پول شهروندی بانک شهر رونمایی شد

 

محمد جواد صمدی – مدیرعامل شرکت توسعه و نوآوری شهر – درجمع خبرنگاران گفت: این بانک همزمان با هفتمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه از کیف پول شهروندی بانک شهر به عنوان خدمت نوین الکترونیکی بانک شهر رونمایی کرد.

وی افزود: مهمترین هدف کیف پول شهروندی ایجاد اطمینان خاطر برای مالکان و سرعت بخشیدن به فرآیندهای مالی خرد است که این نوع پرداخت‎ها بدون نیاز به اتصال به شبکه و وارد کردن رمز با سرعت بالا میسر می‎شود.

صمدی گفت: کارت شهروندی محصول جدید بانک شهر است که حاوی یک کیف پول الکترونیکی هوشمند به منظور تسهیل پرداخت‎های روزانه‎ شهروندان است و با در دست داشتن این کیف می‎توانید با اطمینان خاطر و امنیت بالا همه‎ پرداخت‎های خرد و کلان خود را انجام دهید.

وی با بیان اینکه بدین ترتیب می‎توان از این کیف پول همانند پول نقد در مراکز خرید، سامانه‎های حمل و نقل شهری و سایر مراکز استفاده کرد، درباره ویژگی‎های این کارت، اظهار کرد: این کارت دارای یک نوار مغناطیسی است که امکان پرداخت تماسی و غیر تماسی را میسر می‎‌کند. در این راستا به کمک نوار مغناطیسی موجود در کنار تراشه می‎توان برای خریدهای شتابی و انتقال وجه در کل شبکهی بانکی از این کارت استفاده کرد.

وی تصریح کرد: این کارت دارای کیف پول الکترونیک هوشمند است این کیف از ظرفیت بسیار بالایی برای پرداخت‎های تماسی و غیر تماسی برخوردار است.

مدیرعامل شرکت توسعه و نوآوری شهر ادامه داد: در این کیف پول الکترونیکی برای پرداخت سود به مشتریان یک حساب کوتاه مدت روز شمار در نظر گرفته شده است.

همچنین حسن پورشاطری – مدیر امور فناوری اطلاعات بانک شهر – نیز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با کارت شهروندی دیگر نیازی به حمل پول نقد نیست، گفت: این کارت ترکیب کارت شناسایی و کارت هوشمند مبتنی بر فناوری‌های جدید است که با ایجاد امکانات مناسب، پرداخت های خرد و روزمره شهروندان را تسهیل می‌کند.

وی با بیان اینکه این کارت برای افزایش رفاه شهروندان طراحی شده و تحولی در عرصه بانکداری کشور ایجاد خواهد کرد اظهار امیدواری کرد که این کارت بتواند نقش پول کاغذی یا مسکوک و حتی کارت‎های اعتباری و بدهی را در پرداخت‎های خرد روزانه‎ی شهروندان کمرنگ کند و ضمن صرفه جویی در سرمایه‎های ملی در ترغیب شهروندان به استفاده از پرداخت های الکترونیکی موثر واقع شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوا حمایت شده