خرید سوخت با کیف پول الکترونیک

محسن روحانی در گفتگو با مهر درباره دلایل عدم استقبال مردم از راه اندازی طرح کیف الکترونیکی پول در جایگاه‌های سوخت، گفت: در حال حاضر بیش از ۶۰۰ هزار دستگاه پوز الکترونیکیِ برای شارژ کیف پول الکترونیکی کارت سوخت در جایگاه های سوخت کشور عملیاتی شده است.

     این مقام مسئول یکی از دلایل عدم استقبال مردم از کیف الکترونیکی پول در جایگاه های سوخت را عدم اطلاع رسانی صحیح توسط شرکت پخش عنوان کرد و افزود: با وجود اینکه استفاده از کیف پول الکترونیکی بسیار راحت تر و سریعتر از پرداخت پول نقد است، اما مردم به دلیل این که پیش از این برای شارژ کیف پول الکترونیکی باید به شعب بانک ها حضوراً مراجعه می کردند و انجام این کار برای شان دشوار بود، سبب شده است تا به ندرت از این روش برای پرداخت هزینه بنزین استفاده کنند.

مدیر سامانه هوشمند سوخت در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با تاکید بر اینکه هم اکنون کمتر از دو درصد خرید بنزین با استفاده کیف الکترونیکی در جایگاه ها انجام می شود، اظهار داشت: این در حالی است که تاکنون بیش از ۶۰۰ هزار دستگاه پوز برای شارژ این کیف پول های الکترونیکی راه اندازی شده است.
کمتر از دو درصد از خرید بنزین با کیف پول الکترونیک است

کمتر از دو درصد از خرید بنزین با کیف پول الکترونیک است

    روحانی با یادآوری اینکه دلیل دیگری که باعث عدم استقبال مردم از این شیوۀ پرداخت شده بود، محدودیت های این فنآوری عنوان کرد و یادآور شد: به این معنا که تا به حال کیف پول الکترونیکی تنها برای پرداخت سوخت بها کارآیی داشته است.

مدیر سامانه هوشمند سوخت در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در پایان خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برای خرید بلیط اتوبوس و مترو، سایر هزینه‌های دیگر با کارت هوشمند سوخت در دستور کار قرار گرفته است.

منبع: مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوا حمایت شده