NFC در سوپر مارکت های روسیه

 

…كه از تكنولوژي توسعه يافته Synqera استفاده مي كند كه اين تكنولوژي دستگاه كوپن­پردازي به نام ” سيستم ارائه تخفيف به مشتريان دائم ” واقع در جلو مغازه را به پایانه فروش NFC صندوق مغازه ارتباط مي دهد.

اين سيستم در حال حاضر در سه تا از ده فروشگاه Land در حال اجراست. سيستم Synqera نيز در يكي از بزرگترين فروشگاه­هاي زنجيره­اي لوازم خانگي و آرايشي روسيه به نام Ulybka Radugi برقرار است.

اين سيستم در پنج فروشگاه از 280 شعبه آن داير مي­باشد. اين سيستم بدين صورت عمل مي كند كه پيشنهادات و كوپن­هاي تخفيف را از طريق امواج به تلفن­هاي هوشمند NFC مشتريان منتخب ارسال مي­كند.

خريداراني كه از گوشي NFC استفاده نمي كنند نيز مي توانند از اين سيستم بهره ببرند بدين صورت كه كارت تخفيف فروشگاه را به آرامي به دستگاه ميزنند تا پيشنهادات و تخفيف­هاي موردنظر براي آنها چاپ شود. اين دستگاهها داراي صفحه نمايش لمسي بوده كه قادر است براساس تحليل­هاي قابل پيش بيني منجمله تحليل مشخصات مشتري، تاريخچه خريد فردي و زمان و روز ، فهرست خريد مورد تقاضا را تهيه نمايد. اين ليست ميتواند شامل اطلاعات به روز محصولات در فروشگاه باشد و همچنين قادر است رسيدهاي مبتني بر نوع و جنس كالاها ارائه دهد كه شامل برندها و محصولات پيشنهادي فروشندگان ميباشد.

مشتريان وجه پرداختي را از طريق دستگاههاي كارتخوان پاي صندوق پرداخت ميكنند كه به دو روش زير قابل پرداخت است

1- كيف پول تلفن همراه كه به مستر كارت يا ويزا كارت متصل است.

2- كارت هاي هوشمند غیر تماسی- دستگاه نيز كوپن تخفيف مربوط به هر مشتري كه درخريد بعدي ميتواند از آن استفاده كند و همچنين تبليغات مرتبط به تاريخچه خريد وي را ارائه ميدهد.

فيليپ شوبين ، مسئول هماهنگ كننده سيستم Synqera  گفت : تمام اين اقدامات به مذاكرات شخصي با مشتريان برميگردد. ما براساس تحليل اطلاعات مشتريان ميتوانيم آنها را بهتر درك كنيم و قادر خواهيم بود تا علايق آنها را پيش بيني كنيم و بفهميم كه چه زماني براي ارائه تخفيف بيشتر يا پيشنهاد خريد مناسب است.

ايليا اشتروم ، مديركل فروشگاه Land ميگويد : ” درك اين مطلب كه مشتريان ما چه فكري ميكنند و به چه محصولي علاقه دارند به ما كمك ميكند تا خريد از اين فروشگاه به تجربه بهتري تبديل شود. ” ” تكنولوژي شخصي سازي اطلاعات مشتري و تجزيه و تحليل اين اطلاعات با سيستم Synqera تجربه خريد در مواقع بحراني درطول روند فروش را تسهيل ميكند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوا حمایت شده