۴ دلیلی که نسل انفجار جمعیت بانکداری آنلاین را انتخاب کرد

چه چیزی توجه این نسل را جلب کرده که حاضر شده اند از شعبه های آجری دل بکنند؟  بانکهای آنلاین بیش از بانکهای معمول نرخ سود پرداخت میکنند.اگر بانک فقط از یک شبکه آنلاین کامپیوتری حمایت کند، بالطبع هزینه های آن بسیار پایین خواهد بود مشتری می تواند هر زمان که بخواهد پولی به حسابش واریز کند یا مبلغی را منتقل کند

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک نسل انفجار جمعیت که  از لحاظ مردم شناختی بین سالهای 1946 تا 1964 متولد شده اند،   مشهورند که بنیانگذار روندهای مختلف در بازار هستند. بنابراین می توان ادعا کرد بسیاری از آنها  فراتر از  منحنی حرکت  و بانکداری آنلاین را  برای سرمایه گذاری انتخاب کرده اند. در حقیقت براساس تحلیلهایی که موسسه خدمات مالی Intuit انجام داده است، 46 درصد این نسل به طور فعال از خدمات بانکداری الکترونیک استفاده می کنند.اما این سوال به وجود می آید که چه چیزی توجه این نسل را جلب کرده که حاضر شده اند از شعبه های آجری دل بکنند؟ در اینجا به برخی دلایل این امر اشاره میکنیم.

 نرخ سود بالاتر

MoneyRates.com اشاره می کند بانکهای آنلاین بیش از بانکهای معمول نرخ سود پرداخت میکنند.  این وب سایت در ادامه توضیح می دهد: یک موسسه آنلاین به زمان پردازش کمتری نیاز دارد زیرا باید همچنان یک شبکه گسترده باقی بماند.  حسابهای بانکی آنلاین، به طور معمول  در سطح ملی فراهم می شوند  و سودزیادی به مشتری می دهند.

علاوه برتمام این موارد،  درست زمانیکه نسل انفجار جمعیت به سن بازنشستگی رسیدند، باید  از سرمایه گذاریهای سنگین  دوری کرده و به سوی سرمایه گذاریهای ایمن بروند که رشد معقولی دارند. تخصیص پول نقد به یک بانک آنلاین با نرخ سود بیشتر، به این نسل مامنی ارائه میکند که می توانند سرمایه شان را ایمن حفظ کنند.

 هزینه بسیار کم یا رایگان

وب سایت Motley Foolدراینباره می نویسد:  اگر بانک فقط از یک شبکه آنلاین کامپیوتری حمایت کند، بالطبع هزینه های آن بسیار پایین خواهد بود( زیرا نیازی به شعبه، ماشینهای سخنگو و خودپرداز وغیره ندارد). بنابراین  بانک می تواند این هزینه ها را  از سپرده حساب مشتری نکاهد. چنین روندی به معنای کاهش کارمزدهای بانکی یا رایگان بودن خدمات بانکداری آنلاین است. این برای نسل انفجار جمعیت خبر خوبی است زیرا سعی دارند بیش از گذشته سرمایه های خود را حفظ کنند.

سهولت استفاده

بانکهای آنلاین به مشتریان اجازه می دهند  با استفاده از کامپیوترهایشان  چکی را به حساب واریز کنند، توازن حسابشان را بررسی کنند، سرمایه منتقل کنند و صورتحسابهایشان را پرداخت کنند.  همانطور که وب سایتSavingsAccounts.com اشاره می کند: بانکها آنلاین   24 ساعت  و 7 روز هفته  پاسخگوی مشتریان هستند بنابراین مشتری می تواند  هر زمان که بخواهد پولی به حسابش واریز کند  یا مبلغی را منتقل کند.  برای انجام این کار هم نیازی نیست فرد به مرکز شهر برود، می تواند در خانه و باآسایش این فرایند را انجام دهد.

 سرعت

  عامل آسایش بسیار  مهم است. هنگامیکه سخن از سرعت به میان می آید، این عامل بسیار مهم است.  سایت Boomer Places که به نسل انفجار جمعیت تعلق دارد دراین باره مینویسد:   مشتری می تواند صورتحسابهایش را  در مدتی کوتاه بپردازد. حسابهای پس انداز آنلاین پیشنهادهای خوبی را  ارائه میکنند و مشتری با کمک آنها می تواند سرمایه اش را ایمن نگهدارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوا حمایت شده