پرداخت آسان با Tablet POS

بنا بر اظهارات اين شركت ، این سیستم یکپارچه جديد كه براساس منطقه مورد استفاده، بومی سازی مي شود، فرصتهاي توسعه و بازاريابي جدید و دسترسي آسان به اطلاعات مالي را فراهم می کند.

شركت Lavu هم اكنون در بيش از 80 كشور  خدمات خود را به مشتريان ارائه مي کند. اين سيستم در حال حاضر بيشتر پولهاي رايج دنيا و 22 پكيج ترجمه زبانی از پيش تعريف شده را پشتيباني مي كند و داراي اين قابليت است كه كل سيستم POS را به ساير زبانها تغيير دهد.

این راهکار همچنين قادر است با توجه به نياز هر كشور تنظيمات مالياتي دستگاهPOS را تغيير دهد .به عنوان مثال مي تواند نرخ متغير ماليات بر غذا با نوشيدني الكلي را محاسبه كند و در كل داراي اين قابليت است كه در صورتيكه به هر نوع سفارشي ماليات تعلق بگيرد ، آن را با گزينه هاي تعريف شده دستگاه محاسبه كند.

شركتهاي iZettle ، Tyro Payments و شركت Marketing Ideas and Technology در زمينه راهكارهاي جهاني پرداخت الكترونيكي از شرکای بین المللی و تجاری این شرکت هستند.شرکت Tyro در زمینه ارائه انواع خدمات پرداخت کارتی در استرالیا فعالیت می کند.

موسسه مالي استراليايي تايرو يك شركت خدمات پرداخت كاملا مستقل تجاري است كه تخصص آن در انتقال وجوه اعتباري بازرگاني ، نقدي و الكترونيكي با استفاده از دستگاه كارتخوان است.

سابقه شركت Marketing Ideas and Technology در زمينه پرداخت الكترونيك از سال 2000 است. پذیرندگان دارای دستگاه POS  آي پد شركت Lavu  با استفاده از تكنولوژي MIT (شركت فن آوري و ايده هاي بازاريابي) همزمان با پرداخت،  قادر به دريافت اطلاعات شبكه فروش و پرداختهاي كارت نقدي و اعتباري خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوا حمایت شده