نخستین ارایه دهنده خدمات تلویزیون کابلی درایران

 

این نوع خدمات تلویزیونی تا پایان سال جاری 140 هزار خانواده را در شش استان تحت پوشش قرار می دهد و راه استفاده از آن نیز داشتن اینترنت و یا داشتن یک دستگاه فنی خاص است که مستقیم به تلویزیون متصل می شود و با استفاده از این وسایل کاربران قادر خواهند بود به آرشیوی از فیلم ها ، موسیقی ها ، برنامه های تلویزیونی ، فلیم های سینمایی و امکانات دیگر دسترسی داشته باشند.

سامانه آی پی مدیا از خطوط مخابراتی برای انتقال داده های تلویزیونی و نرم افزاری بهره می برد و تمام امکانات رسانه ای را یکجا در اختیار کاربران قرار می دهد .

دسترسی به برنامه ها و مضامین آنلاین و کاربردی (Apps) ، مدیریت زمان ( استفاده از برنامه های آرشیو در هر زمان دلخواه ) ، امکان اتصال رایانه های قابل حمل و تبلت برای استفاده از خدمات ،امکان استفاده رایگان از اینترنت (با امکان اتصال صفحه کلید خارجی) ، آگاهی از دانستنی ها و اطلاعات عمومی وسیع در مورد محتواهایی که از شبکه های سیما پخش می شود، بهره مندی از خدمات عمومی مانند خدمات دولت الکترونیک و پرداخت های آنلاین و استفاده از بازی های رایانه ای از جمله امکانات این شبکه کابلی است.

بی نیاز بودن به تهیه انواع و اقسام تجهیزات رسانه ای ، کاربری آسان و سادگی تنظیمات، امکان پوشش حداکثری کاربران با بسترهای مخابراتی موجود در ایران، سرعت و کیفیت بالای تصاویر و صدای ارسالی و سرویس دهی از طریق تمام بسترهای آی تی به عنوان ویژگی های این خدمات اعلام شده اما هنوز از قیمت اشتراک آن مطلبی منتشر نشده است.

بر اساس اعلام مسوولان اجرایی ، این سامانه امکانات دیگری نیز از جمله ماشین زمان(تماشای دلخواه برنامه های زنده پخش شده در 12 ساعت گذشته) و تبلیغات هدفمند(انتخاب منطقه برای ارائه تبلیغ و کنترل دفعات پخش با توجه به علاقمندی کاربران) را دارا است.

منبع : ایرنا

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوا حمایت شده