سیستم پرداخت با بارکد در دستگاههای موبایل با مزیت دو بعدی

اطلاع دهنده و حمایتگرانه در قبال کاربر نهایی عمل کرده و خدمات منعطف با قابلیت انطباق پذیری را ارائه می کند تا فناوریهای مختلف را به کارگیرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،پرداخت با موبایل نوعی فناوری  تجارت موبایل است که  بافراهم کردن ابزار مناسب پرداخت برای مشتری، این روند را تسهیل می کند.

روشهای پرداخت موبایل متعددی، پیشنهاد و اجرا شده اند مانند پرداخت آسان برای کاربر، پرداخت مشتری محور و بازرگان محور که در آنها نگرانیهای امنیتی زیادی وجود داشته اند.«سیستم پرداخت با بارکد در دستگاههای موبایل»  یک مدل پرداخت موبایل با بارکد برای کاربران را  ارائه میکند تا تجربه آنان را ارتقا دهد.

روش پیشنهادی برخلاف سیستمهای پرداخت  موجود، دارای  نوعی مزیت متمایز برای حمایت از خرید و فروش محصولات و خدماتی است که براساس بارکدهای دوبعدی عمل می کند.

در حقیقت هدف این مدل یکپارچه سازی نظام پرداخت با خدمات مالی براساس دو قابلیت اصلی است (مانند خدمات پرداخت و خدمات بانکی) استفاده از منابع محاسباتی  یک دستگاه موبایل مورد اعتماد و ایجاد یک کانال کنترل شده توسط کاربر با بانک مشتری. ساختار پیشنهادی بانک محور است بر این اساس که بانک به صورت مشاوره ای، اطلاع دهنده و حمایتگرانه در قبال کاربر نهایی عمل کرده و انعطاف پذیری، قابلیت انطباق پذیری و امتداد دهی را ارائه می کند تا فناوریهای مختلف را به کارگیرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوا حمایت شده