سیستم ترکیبی موبایل بانک و تجارت موبایلی

 

از طریق دش می توان به سادگی پول را از حساب بانکی خود به موبایلمان دانلود کنیم ، به هر میزان از این وجه را با چند کلیک به موبایل دوستانمان منتقل کنیم و یا از مراکز فروش مشارکت کننده در این طرح خرید نماییم.

خدمات جدید دش از طریق اپلیکشن برای گوشی های هوشمند  iOS  و اندروید  در دسترس است و از طریق این اپلیکشن ها می توان از خدمات دش  استفاده نمود.

سینگ تل اظهار داشته که در نظر دارد ۲۰ هزار پذیرنده را تا پایان سال جاری  در این پروژه جذب نماید. این پذیرنده ها شامل فروشگاههای بزرگ ، کافی شاپ ها و امثال آن خواهد بود.

از طریق دش همچنین می توان بدون نیاز به رفتن به شعبه بانک تقاضای وام نمود. در عین حال Dash Abroad یک سرویس بیمه سفر از طریق موبایل را هم ارائه می دهد.

سینگ تل اعلام کرده که تمامی مراحل ثبت نام در این سرویس از طریق اپلیکیشن دش صورت خواهد گرفت و کاربران می توانند مدارک مورد نیاز را آپلود نمایند.

به عنوان یک حرکت تشویقی این اپراتور به حساب هر یک از کاربرانی که مراحل ثبت نام خود در سیستم دش را تکمیل می کنند ده دلار واریز می نماید.

Allen Lew مدیر عامل گروه سینگ تل می گوید این پروژه در نوع خودش نخستین همکاری مشترک بین اپراتورهای موبایل و سیستم بانکی محسوب می شود. وی همچنین اظهار داشت که گردهم آمدن سیستم بانکی ، اپراتور های ارتباطی و بخش فروشگاهی تجربه متفاوت از راحتی و سادگی در کارکرد و دسترسی را برای کاربران به همراه خواهد داشت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوا حمایت شده