رول کاغذ حرارتی-Thermal

 این رول های کاغذ حرارتی در سایز های مختلف برای استفاده در ابزار های مختلف به بازار عرضه می شوند.در این مدل پرینتر ها از هیچگونه جوهر استفاده نمی شود و این امر استفاده کنندگان این نوع پرینتر را از تعویض یا خرید ریبون بی نیاز می کند.

از مصارف این رول ها می توان به دستگاه های کارت خوان(پایانه فروش POS)،سیستم های نوبت دهی،رسیدمشتریATM ، ژورنال پرینتر دستگاه های ATM، هندهلد (HandHeld) پلیس و …

یکی از عوامل مهم در کشور های دیگر ، جهت خرید اینگونه رول های حرارتی ، طول عمر رسید چاپ شده روی این کاغذهاست.برای سفارش رول حرارتی بهتر است ابعاد رول شامل طول و عرض و ضخامت کاغذ به واحد میکرون ،در سفارش درج گردد.محور این رول ها می تواند پلاستیکی یا مقوای فشرده باشد که می یایست سایز آن مشخص گردد.مثل بسیاری دیگر از کالاهای مصرفی، این کالا نیز بر اساس تعداد ،قیمت های بسیار متغیری می تواند داشته باشد.

یکی دیگر از نکاتی که گاها پس از خرید ممکن است بروز کند ، عدم هماهنگی وزن رول با دستگاه مورد نظر است.موتور های برخی از دستگاه ها قدرت لازم برای حرکت دادن رول های سنگین را ندارند و باعث آسیب به پرینتر خواهند شد.

با توجه به اینکه در هر ثانیه تعداد بسیار زیادی از این رسید ها چاپ می شود ،شما می توانید بر اساس نیاز خود ، در زمان سفارش لوگو بانک و یا تبلیغات خود را در پشت این کاغذ ها چاپ کنید.

کاغذهای حرارتی استفاده شده در ایران ، معمولا طول عمر چاپ بسیار کوتاهی دارند ، پس بهتر است برای نگهداری طولانی مدت از این رسید ها کپی تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوا حمایت شده