روش های نوین بازاریابی در فروش شارژ

در این میان از چند ماه گذشته شرکت خانه همراه پاسارگاد به کمک یک شرکت نرم افزاری برای شماره های ایرانسلی اقدام به راه اندازی شماره کوتاه #730* نموده و روش های جدید و متفاوتی را برای جذب مشتریان به کار گرفته که در نوع خود قابل تامل می باشد.
این شرکت به جای استفاده از روش های مرسوم قرعه کشی برای اهداء جوایز اقدام به راه اندازی لیگ شارژ به صورت هفتگی و ماهانه نموده و بدون استفاده از قرعه کشی به نفرات برتر جوایز نفیسی اهداء می نماید. روش دیگری که این شرکت برای جذب مشتریان استفاده می نماید رخدادهای ملی و مذهبی می باشد، این شرکت در روز های خاص ملی و مذهبی اقدام به اهداء جوایز به تمامی خریداران خود می نماید که در میان رقبا به صورت کاملاٌ محسوس فاصله روش های نوین بازاریابی خود را به رخ رقبا می کشد.

از دیگر اقدامات این شرکت ارائه روش جدیدی جهت شارژ کردن موبایل های اعتباری ایرانسل می باشد که برای اولین بار توسط این شرکت در کشور به انجام رسیده. خریداران می توانند به روش #مبلغ شارژ*730* در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به خرید شارژ نمایند که در میان تمامی دیگر شماره های کوتاه حاضر در بازار می توان به عنوان کاری نوین در زمینه خدمت رسانی به مشتریان از آن نام برد.

باید دید که این شرکت در آینده چه روش های نوین دیگری را جهت استفاده مشتریان خود، به بازار داغ رقابت در این زمینه اضافه خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوا حمایت شده