رتبه نخست تعداد کارت و کارتخوان به بانک ملت اختصاص یافت

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک آمار بانک مرکزی حاکی است، بانک ملت در پایان آذرماه سال 91، حدود 37 میلیون و 870 هزار فقره کارت الکترونیک برای مشتریان صادر کرده است.

بر اساس این گزارش، کل کارت های صادره از سوی 28 بانک و موسسه اعتباری کشور تا این تاریخ، بیش از 213 میلیون و 844 هزار فقره بوده که بانک ملت با فاصله نسبت به بانک های بعدی، سکوی نخست را از آن خود کرده است.

بر این اساس، بانک ملت همچنین تا پایان ماه نهم سال گذشته، 522 هزار و 648 دستگاه کارتخوان در سراسر کشور نصب و راه اندازی کرده که از این لحاظ نیز موفق به کسب رتبه نخست نظام بانکی کشور شده است.

تعداد کل کارتخوان های نصب شده از سوی 28 بانک و موسسه اعتباری کشور تا پایان آذرماه سال قبل، دو میلیون و 618 هزار و 576 دستگاه بوده که حدود 20 درصد آن از سوی بانک ملت به بهره برداری رسیده است.

در عین حال آمار بانک مرکزی نشان می دهد که بانک ملت در پایان فصل پاییز سال 91، سه هزار و 194 دستگاه خودپرداز در کل کشور نصب و راه اندازی کرده است.

آمار کل خودپردازهای نصب شده از سوی نظام بانکی کشور در پایان آذر 91 معادل 29 هزار و 382 دستگاه بوده است که بانک ملت در رتبه سوم بالاترین تعداد خودپرداز نصب شده تا این تاریخ قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوا حمایت شده