دریافت اطلاعات لحظه‌ای با سامانه نمانوین بانک اقتصادنوین

سامانه نمانوین یک برنامه کاربردی گوشی همراه است که برای مطلع سازی به هنگام مشتریان از اطلاعات بازار و بورس ایجاد شده است. این سامانه با ارائه اطلاعات متنوع از منابع تایید شده مشتریان را جهت تصمیم گیری به موقع یاری می‌رساند. از جمله این اطلاعات می‌توان به آخرین قیمت‌های ارز و اطلاعات بازار بورس نقدی اشاره کرد.

از جمله مزیت‌های این سامانه سهولت دسترسی به آن است به طوری که دسترسی به آن نیاز به به ابزارهای اضافی ندارد و کاربران با استفاده از تلفن همراه به سادگی قادر به استفاده از آن خواهند بود. در حال حاضر این سامانه بر روی گوشی‌های iphone و گوشی‌هایی بر بستر android قابل استفاده است. به روزرسانی اطلاعات این سامانه از دو روش پیام کوتاه و WiFi / GPRS امکان‌پذیر است.

سامانه “نمانوین”، همچون دیگر برنامه‌های کاربردی گوشی‌های همراه به تدریج ارتقاء می‌یابد و امکانات جدیدی در آینده نزدیک به آن افزوده خواهد شد. علاقه مندان دریافت خدمات سامانه نمانوین با بستر android می‌توانند با دانلود فایل زیر نسبت به دریافت نرم‌افزار این سامانه اقدام کنند. همچنین برنامه کاربردی گوشی‌های iphone بر روی appstore قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوا حمایت شده