خدمات جدید بانک سپه در حوزه بانکداری الکترونیک

 

سید کامل تقوی نژاد گفت: بانک سپه تمام تلاش خود را برای ارائه هر چه بهتر و شایسته ترخدمات در عرصه پولی خصوصاًٌ بانکداری الکترونیک بکارگرفته است.

تقوی نژاد با بیان اینکه نتایج بخشی از برنامه ریزیها و تلاشهای صورت گرفته مشخص شده و هم اکنون مشتریان و هموطنان گرامی می توانند از آن بهره مند شوند افزود: بخش دیگری از خدمات بانکداری الکترونیک بانک سپه نیز در دست طراحی و مهیا کردن ساختارهای نرم افزاری و سخت افزاری است که در آینده نزدیک ارائه خواهد شد.

مدیرعامل بانک سپه با اشاره به تدوین برنامه جامع این بانک برای حضوری اثرگذار و منحصر به فرد در عرصه بانکداری الکترونیک به عنوان بخشی که مورد اقبال زیاد مشتریان و هموطنان می باشد گفت: بدون شک با توجه به اقدامات صورت گرفته و برنامه ریزیهای انجام شده بانک سپه به یکی از کاربردی ترین و به روزترین بانکهای کشور در عرصه بانکداری الکترونیک تبدیل خواهد شد.

تقوی نژاد در ادامه با اشاره به راه اندازی خدمات جدیدی همچون ارسال پیامک آنی با قابلیتهای نوین اظهار داشت: این خدمت کمک می کند تا مشتریان با هدف مدیریت حساب های خود و همچنین جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی به صورت آنلاین از تغییرات موجودی حساب خود مطلع شوند.
وی افزود: براساس این خدمت به مشتریان این امکان داده خواهد شد تا تراکنش­های مختلف براساس آنچه خود خواسته­اند از طریق پیامک آنی به آنان اطلاع داده شود.

تقوی نژاد گفت: با این خدمت هم زمان با تراکنشها، ورود به درگاه غیر حضوری، واریز مبلغ به حساب یا برداشت از حساب که پیش از این توسط مشتری در قالب پروفایل حساب خود مشخص شده از طریق پیامک آنی اطلاع رسانی می­شود.

وی اظهار داشت: این تراکنشها تا پیش از این ۲۴ ساعت بعد از انجام عملیات برای مشتریان ارسال می­شد.

مدیرعامل بانک سپه راه اندازی سیستم پرداخت با شناسه را از دیگر خدمات جدید این بانک عنوان کرد و اظهار داشت: طبق این خدمت که بر روی درگاه اینترنت بانک ارائه شده و قابل تعمیم به کلیه درگاهها از جمله پایانه های فروش می باشد مشتریان خصوصاً شرکتها می توانند واریزهای خود را شناسایی کنند.

وی افزود: این سرویس ابتدا برای پرداخت حق بیمه سازمان تامین اجتماعی طراحی و پیاده­سازی شده و قابل تعمیم به کلیه سازمانها و شرکتهای متقاضی نیز می باشد.

تقوی نژاد از جمله دیگر خدمات الکترونیکی و جدید این بانک را فراهم شدن امکان انتقال سه جانبه عنوان کرد و گفت: این سرویس با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان و سهولت دسترسی آنها در نقل و انتقال وجوه بین بانکی و همچنین هماهنگی بیشتر با سرویسهای ارائه شده توسط سایر بانکها ارائه شده است.

وی افزود: سرویس مانده گیری، برداشت وجه و سرویس انتقال سه وجهی با قابلیت کارکرد تمامی کارتهای عضو شتاب به مجموعه قابلیتهای این سیستم اضافه شده است.

مدیرعامل بانک سپه گفت: به زبان ساده از طریق این خدمت امکان انتقال وجه از طریق عابربانک سپه به دو بانک به صورت همزمان فراهم شده است.

تقوی نژاد ایجاد سیستم تایید چک با قابلیتهای جدید را از دیگر اقدامات نوین بانک سپه در عرصه بانکداری الکترونیک عنوان کرد و اظهار داشت: با ارائه این خدمت امکان سوء استفاده های بانکی به حداقل می رسد.

وی افزود: با طی مراحل در نظر گرفته شده که برای شعب تبیین شده مشتریان گرامی می توانند به سه شکل کلیه چکها، چکهای خاص و تعیین مبلغ کف، بانک را مکلف به مطلع کردن آنها از نقد شدن چک کنند.

تقوی نژاد گفت: با این روش تائیدیه چکهای مدنظر مشتریان توسط بانک از آنان اخذ خواهد شد.
مدیرعامل بانک سپه در ادامه از جمله دیگر خدمات جدید ارائه شده در درگاه اینترنتی این بانک را فراهم شدن امکان پرداخت حق بیمه سازمان تامین اجتماعی، انتقال وجه با شناسه، پرداخت گروهی قبوض، پیگیری قبوض پرداخت شده، اعلام موجودی کارتهای بانک سپه و نمایش سقف مبلغ قابل برداشت عنوان کرد و اظهار داشت: علاوه بر خدمات فوق طبق برنامه ریزیهای صورت گرفته خدمات جدیدی همچون فراهم شدن ارسال پیامک آنی برای حسابهای جاری طلایی، عقد مرابحه و پروژه کارت اقساط در دست اقدام است که با اجرایی شدن آن به اطلاع مردم عزیز ایران اسلامی خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوا حمایت شده