جایزه باشگاه بانک ملت به کارتهای شتابی

 

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از مرداد ماه سال گذشته این امکان برای دارندگان کارتهای شتابی فراهم شد تا با ثبت شماره کارتهای شتابی خود در باشگاه مشتریان، ضمن دریافت پنج امتیاز نقره ای برای ثبت هر کارت، از امتیازات مربوط به انجام تراکنشهای غیرحضوری از طریق کارتهای معرفی شده بر روی درگاههای بانک ملت بهره مند شوند.
 در این ارتباط با سپری شدن قریب به یک سال از ایجاد این امکان و ثبت صدها هزار کارت شتابی در باشگاه مشتریان، طرح تشویقی حاضر ارائه گردید.
 در این طرح تشویقی که تا پایان سالجاری ادامه خواهد داشت، جوایز نقدی به ارزش یک میلیون ریال به افرادی که مضربی از هزارمین کارت شتابی را در باشگاه مشتریان ثبت نمایند تعلق خواهد گرفت.
 لذا علاقه مندان این امکان را دارند تا با ثبت حداکثر دو کارت شتابی در صفحه کاربری خود (بخش “اطلاعات بانکی”)، شانس خود را برای دریافت جوایز نقدی طرح آزمایش نمایند.
شایان ذکر است این امکان برای اعضا در نظر گرفته شده است تا پس از ثبت کارت مورد نظر، رتبه آن را در باشگاه مشتریان ملاحظه نمایند.
همچنین مبلغ پاداش افراد برنده در پایان هر ماه به همان کارت اتصال داده شده واریز خواهد شد. برای اطلاع از نحوه اتصال کارت شتابی، به بخش راهنمای سایت، گزینه اتصال کارتهای شتابی، مراجعه شود.

 

 

آشنائی با باشگاه مشتریان کیف پی مبتنی بر موبایل و کیف پول الکترونیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوا حمایت شده