باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، در همايش سراسري روساي حوزه ها و شعب ممتاز كه با حضور مديران عالي اين بانك برگزار شد از باشگاه مشتريان بانك متبوع رونمايي گرديد.
اسماعيل لـله گاني مدير عامل بانك ياد شده در سخناني گفت: باشگاه با هدف برقراري ارتباط تعاملي بين بانك و مخاطبان تاسيس شده و بانك در پي آن است تا ضمن شناخت بيشتر از علايق و گرايش هاي مشتريان درك صحيحي از نيازهاي او دريافت و در نهايت محصولات و خدمات بر اساس خواسته هاي آنان طراحي و عرضه گردد.
وي افزود: باشگاه مشتریان به عنوان یکی از انواع فعالیت های بازاریابی است كه مورد توجه در بانک ها می باشد و در شمار ابزارهای جامع استراتژیکی است که موسسات و بنگاه های مختلف برای حفظ مشتریان خود از آن استفاده می نمایند تا با فعال شدن مشتریان و افزایش وفاداری آنها رابطه عمیقی بین مشتری و بنگاه ذینفع برقرار شود.
لـله گاني در ادامه سخنانش اظهار داشت: این بانک به منظور برقراري ارتباط موثرتر، معرفي و آموزش خدمات و محصولات بانكي و همچنین ترویج فرهنگ استفاده از خدمات نوین بانکی در میان مشتریان و هموطنان با بررسي بازخورد چنين مجموعه هاي نسبت به تاسیس باشگاه مشتریان اقدام نموده است.
او اضافه كرد: بانک متبوع جهت ارج نهادن به شأن و جایگاه مشتریان و تشویق آنها جهت بهره مندی از خدمات متنوع، طرح های ویژه ای همراه با اعطاء جوایز ارزنده را در نظر گرفته كه در آينده نزديك روانه بازار مي شوند.
گفتني است مشتریان و دارندگان حساب های سپهری می توانند به منظور برخورداری از مزایا ویژه و متنوع پیش بینی شده به نشانی وب سایت http://club.bsi.ir مراجعه و ثبت نام کنند.
شايان ذكر است اين بانك با بيش از ٦ دهه فعاليت، افتتاح ٤٤ ميليون حساب الكترونيكي در سامانه سپهر، صدور حدود ٥٤ ميليون كارت الكترونيكي نقش بسزايي در اشاعه و ترويج خدمات نوين بانكي در جامعه ايفا نموده است. ​

 

 

 

 

آشنائی با باشگاه مشتریان کیف پی مبتنی بر موبایل و کیف پول الکترونیک

kifpay.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوا حمایت شده