افزودن عنصر صوت ایجادکننده فضای رقابتی جدید در حوزه بانکداری الکترونیک

البته این نرم‌افزار از ۵ آوریل برای تمام ایالت‌های آمریکا قابل‌دسترسی خواهد بود./نرم‌افزار دستیار مجازی شرکت Nuance Communication Inc به نام نینا ویژگی‌های شناسایی صوت، تبدیل متن به صوت، بیومتریک های صوت و فناوری درک زبان را ارائه می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ویژگی سیری مانند (Siri-like) که نوعی دستیار مجازی موبایل است؛ راه‌هایی که اعضا به کمک آن می‌توانند با بانک ارتباط برقرار کنند را وسیع‌تر می‌کند و هم زمان به USAA اجازه می‌دهد خدمات موبایل بنکینگ خود را برای طیف وسیع‌تری از مشتریان عرضه کند.

USAA خدمات بانکداری، بیمه، سرمایه‌گذاری و محصولات مربوط به بازنشستگی و خدمات مرتبط دیگری را به بیش از ۴/۹ میلیون نفر از اعضای ارتش آمریکا و خانواده‌هایشان ارائه می‌کند.

در پایان ۲۰۱۲ نرم‌افزار آیفون USAA بیش از ۲۵/۲ میلیون مرتبه دانلود شده بود.

USAA به اینکه سریع‌تر از شرکت‌های مالی دیگر نوآوری‌های متعدد را به مشتریانش ارائه می‌کند شهرت دارد. این موسسه نخستین نسل نرم‌افزار شناسایی اصوات بیش از ۲۰۰ دستور جهت‌یابی را در خود گنجانده است. (مانند اینکه به مشتریان اجازه می‌دهد صحبت کنند یا سؤالاتی درباره نقل و انتقال پول بپرسند؛ صورتحساب‌هایشان را پرداخت کنند و پاسخ برخی سؤالات را دریافت کنند؛ مثلاً توازن حساب من اکنون چیست؟)

نف هادسون نائب رییس بخش کانال‌های نوظهور به سایت BTN می‌گوید: مطمئن هستیم مشتریان ما نیز از این خدمت بسیار راضی هستند و بالطبع خواهان خدمات بهتر و بیشتری هستند … هنگامی که به بنیانی این‌چنینی متعهد می‌شود؛ باید آن را بهتر کند. این نوآوری که بسیار پیشرو است و محوریت آن نرم‌افزار آیفون است طوری طراحی‌شده که برای انجام فعالیت‌های مالی به مراحل کمتری نیاز دارد و فعالیت‌هایی مانند پرداخت صورت حساب در آن سریع‌تر از سؤالات تایپ‌شده انجام می‌شوند.

نرم‌افزار دستیار مجازی شرکت Nuance Communication Inc به نام نینا ویژگی‌های شناسایی صوت، تبدیل متن به صوت، بیومتریک های صوت و فناوری درک زبان را ارائه می‌کند.

هادسون با معرفی Nuance Communication Inc به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در این زمینه USAA را به عنوان تهیه‌کننده خود، انتخاب کرد زیرا آن را با شرکت Yodlee سهیم شد. Yodlee یک موسسه تهیه‌کننده خدمات مدیریت مالی است که در کالیفرنیا قرار دارد. USAA نیز همچنین از فناوری موسسه نوانس در سیستم فعال صوتی استفاده کرده است.

USAA علاوه بر ارتقای تجربه مشتری انتظار دارد نرم‌افزار دستیار موبایل مجازی به این شرکت کمک کند از طریق دستگاه موبایل به جمعیت وسیع‌تری خدمت رسانی کند. هادسون می‌گوید: فناوری شناسایی صدا سبب می‌شود موبایل بنکینگ برای گروه تازه‌ای از مردم قابل استفاده باشد.

این فهرست عبارتند از اعضایی که تمایلی ندارند فعالیت‌های مالی‌شان را با حرکت انگشتی انجام دهند یا افراد مسن و معلول. هرچند هادسون پیش‌بینی می‌کند برخی بازیکنان این صنعت به زودی ویژگی احراز هویت با صوت را ارائه خواهند کرد اما USAA نخستین موسسه‌ای نیست که این فناوری را پشت سر می‌گذارد. او معتقد است افزودن عنصر صوت به فضای رقابتی جدیدی برای شرکت‌ها تبدیل می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوا حمایت شده