اسکنر کف دست شرکت Quixter

 
شرکت Quixter با همکاری دانشگاه Lund در تلاش است تا استفاده از این دستگاه‌ها را کنار بگذارد و برای حل مشکلات یاد شده کف دست و شماره تلفن همراه شما را جایگزین این فرآیند کند.
 
شرکت Quixter برای این کار از یک اسکنر بیومتریک روی پایانه‌های الکترونیکی پرداخت بهره برده است که کاربر با قرار دادن کف دست خود روی آن می‌تواند وارد سامانه شود و هزینه مربوطه را پرداخت کند.
 
این سیستم ظرف چند ثانیه کف دست کاربر را اسکن می‌کند و سپس چهار رقم پایانی شماره تلفن همراه وی پرسیده می‌شود تا با وارد کردن آن فرآیند تکمیل شود.
 
با توجه به اینکه خطوط کف دست مانند اثر انگشت انحصاری و مربوط به هر شخص هستند، این سیستم می‌تواند ایمنی کامل داشته باشد و هیچ سوءاستفاده‌ای از آن نشود.
 
همچنین، استفاده از این دستگاه جدید بسیار آسان‌تر از کارت‌های اعتباری است و بر این اساس هر شخص با هر دانش و مهارتی می‌توانند پس از قرار دادن کف دست خود روی دستگاه به راحتی از فرآیند پرداخت مطلع شود تا کلاهبرداری در این زمینه صورت نگیرد.
 
شرکت Quixter هم‌اکنون با وارد کردن اطلاعات مربوط به ۱۶۰۰ نفر این سیستم را به صورت آزمایشی مورد استفاده قرار می‌دهد و امیدوار است آن را از ابتدای سال آینده وارد بازار جهانی کند.
 
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوا حمایت شده