شرکت جی اس اس (گرایش تازه کیش)

 

از آنجا که نوآوری و پیشرو بودن سرلوحه تمامی فعالیت‌های جی اس اس می‌باشد بسیاری از خدمات ارائه شده توسط این مجموعه برای اولین بار در ایران و همزمان با کشورهای توسعه یافته اروپایی همراه بوده است که از آن جمله می‌‎توان به سیستم صدور آنی کارت در شعب بانک‌ها اشاره نمود.

راه حل‌های ارائه شده توسط جی اس اس در عرصه بانکداری علاوه بر افزایش سرعت، سهولت و سود دهی در انجام خدمات بانکی، تاثیر چشم گیری نیز در ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان بانک‌ها به همراه داشته است.

جی اس اس با لطف یزدان، بهره گیری از کادری مجرب و دانش به روز توانسته است سهم به سزایی در ارائه خدمات سخت افزاری در شعب بانک‌های کشور عزیزمان را به خود اختصاص دهد و همچنین با فعالیت مستمر در عرصه تکنولوژی و فناوری اطلاعات و با قرار دادن شعار نوآوری در سرلوحه کاری خود به دستاوردهای موفقیت آمیزی در این زمینه رسیده است.

از میان پروژه‌هایی که به صورت ملی و برای اولین بار توسط این مجموعه اجرا شده شده است می‌توان به پروژ کارت ملی، شناسنامه هوشمند، گواهینامه و کارت خودرو اشاره کرد. همچنین در پروزه کارت ملی به لحاظ استفاده از تکنولوژی به کار گرفته شده در تولید و همچنین تجهیزات مناسب برای ایجاد پوشش امنیتی ایران، در زمره پنچ کشور برتر جهان از نظر استفاده از فن آوری پیشرفته در تولید این کارت‌ها قرار گرفته است.

دامنه گسترده همکاران و شرکای بین المللی جی اس اس و الزام به ارائه خدمات بهتر به آنها انگیزه تاسیس دفاتر این مجموعه در سایر نقاط جهان از جمله کانادا، اروپا و خاورمیانه بوده است.

منبع : راه پرداخت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوا حمایت شده