سرویس کیف پول همراه سومین اپراتور بزرگ چین

 

سومین اپراتور بزرگ چین اوایل ماه دسامبر جاری با همکاری بیش از ۱۰ بانک از جمله بانک چین، بانک کشاورزی چین، بانک ساخت و ساز چین و بانک بازرگانان چین سرویس پرداخت همراه خود را به نام E-Surfing Mobile Wallet عرضه کرد.

این سرویس به کاربران امکان می‌دهد به‌وسیله گوشی‌های هوشمند مجهز به فناوری NFC خود هزینه حمل و نقل، رستوران و خریدهای خود را پرداخت کرده و یا در ورودی‌های بازرسی فرودگاه‌ها از طریق اتصال NFC هویت خود را احراز کنند.

صاحبان گوشی‌هایی که مجهز به NFC نیستند، می‌توانند یک سیم‌کارت رایگان با قابلیت پشتیبانی توکار از NFC دریافت کنند. این اپراتور قصد دارد ۳۰ میلیون سیم‌کارت و بیش از ۴۰ مدل گوشی هوشمند را با قابلیت پشتیبانی از این سرویس کیف پول همراه در سال میلادی آینده عرضه کند.

پشتیبانی گوشی‌های شخصی‌سازی‌شده نسل سوم این اپراتور از فناوری NFC از ژانویه ۲۰۱۴ آغاز شده و گوشی‌های نسل چهارم این اپراتور نیز به‌صورت پیش‌فرض از این فناوری پشتیبانی خواهند کرد.

China Telecom آخرین اپراتور چینی است که وارد بازار پرداخت همراه مبتنی بر NFC می‌شود. دیگر اپراتورهای بزرگ چین از جمله China Mobile و China Unicom سرویس‌های پرداخت بی‌تماس مبتنی بر NFC خود را به‌ترتیب در ماه‌های ژوئن و سپتامبر ۲۰۱۳ راه‌اندازی کرده‌ بودند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوا حمایت شده