سال خوب پرداخت الکترونیک در نمایشگاه کتاب با بالهای شاپرک

 

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک بر اساس آمار نهایی تعداد و مبلغ تراکنش ها نمایشگاه بیست و ششم نزدیک به 1.200.000 تراکنش موفق و بالغ بر  مبلغ 30 میلیارد تومان خرید انجام شده و اختلالات و قطعی های شبکه پرداخت نیز به کمترین میزان در طی سالیان اخیر رسید.

صدور و شارژ چهارصد هزار بن کارت نقدی به همراه ارائه خدمات بانکی، ریالی و ارزی در محل نمایشگاه از طریق راه اندازی باجه های بانکی همچنین نصب دستگاه های خودپرداز و نصب و پشتیبانی بیش از 2800 پایانه فروش در غرفه های نمایشگاه با استفاده از تکنولوژی های نوین ارتباطی و زیرساخت شاپرک، باعث شد تا در نمایشگاه امسال شرکت کنندگان در با اطمینان خاطر از خدمات الکترونیک خرید کتاب اقدام کنند.

نظر سنجی ها در نمایشگاه نشان می دهد نظام پرداخت الکترونیک در این این نمایشگاه از سرعت مناسب برخوردار بوده و وقفه ها به شکل چشم گیری کاهش یافت بودند.

 حضور تیم پشتیبانی سامانه های و ارتقاء ملموس کیفیت خدمات پرداخت که به مدد استقرار زیرساخت شاپرک فراهم شد باعث شد تا تجربه نمایشگاه بیست و ششم بسیار متفاوت از سالهای گذشته باشد. اگر چه در نمایشگاه قبلی نیز شرکت های ارائه کننده خدمات پرداخت تلاش کردند تا کمترین اختلات در فرایند خرید علاقه مندان به کتاب ایجاد شود.

بنابراین گزارش شرکت شاپرک نیز با انجام تمهیدات لازم و ارائه راهکارهای مناسب و تسریع در امور، نقش نظارتی، پشتیبانی و حمایتی خود را از شرکت های psp به نحو مطلوب  ایفا کرد.

گزارش عملکرد سوئیچ شاپرک نشانددهنده عملکرد مناسب و بدون وقفه نشان می دهد: طی روزهای نمایشگاه بیش از 1.5 میلیون تراکنش روی پایانه های نمایشگاه کتاب ثبت شود و این امر با رضایت پذیرندگان و مشتریان و دیگر ذینفعان را در روزهای برگزاری نمایشگاه فراهم کرد.

لازم به ذکر است : شاپرک با ایجاد کانال های ارتباطی مستقیم با شرکت پرداخت الکترونیک سامان و بانک صادرات تلاش کرد تا اطلاع رسانی صحیح و به موقع به پذیرندگان و مسئولان نمایشگاه انجام شود.
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوا حمایت شده