تامین نیروی انسانی سیستم بانکی کشور

شركت در تمام مدت همكاري تلاش نموده تا بهترين خدمات را براي مشتريان خود از جمله بانك ملي فراهم نمايد. آقاي حسين زاده عضو هيات مديره بانك ملي نيز ضمن قدرداني از زحمات مديرعامل و همكاران ايشان اظهار داشتند با توجه به اينكه بانك ملي ايران حجم بالايي از مشتريان بانكي را به خود اختصاص داده است ضروري است شركت خدمات انفورماتيك همچون هميشه توجه خاصي با اين بانك نشان داده و يك تيم كاملا متخصص صرفا فعاليت هاي اين بانك را پيگيري و اجرا نمايند.
    مهندس نجفي نيز در اين راستا با تاييد اهميت جايگاه بانك ملي در برنامه هاي شركت، به كمبود نيروي انساني در اين حوزه حتي در حد ملي اشاره كرد و افزود: دانشگاهها همسو با نيازهاي بانكداري آينده حركت نمي كنند و اغلب مواقع فارغ التحصيلان بايد بازآموزي شوند و اين مساله زمان بر است. آقاي حسين زاده نيز بر هرگونه همكاري بانك ملي جهت بررسي راهكارهاي تامين نيروي انساني، تاكيد نمودند.
   همچنين از سوي آقاي خواجه حسني، عضو ديگر هيات مديره بانك ملي ايران، اهميت عملياتي نمودن امهال تسهيلات موضوع ماده 29 مطرح و درخواست نمودند تا شركت در اسرع وقت نسبت به پياده سازي خواسته بانك اقدام نمايد. در اين زمينه، خانم مهندس حبيبي، مدير سيستمهاي مالي و تسهيلات شركت، اقدامات انجام شده در اين خصوص را به استماع حاضرين رساند.
   در ادامه؛ دكتر فائز، سرپرست معاونت بازاريابي و فروش، گزارشي از پروژه­ های انجام شده در بانك ملي از ابتداي سال جاري را ارائه و به تبيين طرحهاي در دست اقدام پرداخت. مضافاً شاخص هاي عملكردي بانك ملي در دو سال اخير به اطلاع حاضرين در جلسه رسيد.
 لازم به ذكر است؛ دراين ديدار هيات مديره بانك ملي و همراهانشان، بازديدي هم از سايت هاي ايمن و داوديه شركت خدمات انفورماتيك داشتند كه طي آن كارشناسان معاونت عمليات توضيحاتي را در خصوص نحوه عملكرد تجهيزات نرم افزاري و سخت افزاري اختصاصي بانك ملي به بازديدكنندگان ارائه كردند و در جريان بازديد، آقاي مهندس قادري معاون شبكه شركت نيز توضيحاتي را در خصوص به روز رساني و ارتقاء امكانات شركت مطابق با افزايش روز افزون تراكنش ها و تنوع تقاضاها ارائه كرد و موفقيت هاي حاصله در جريان اجراي طرح هايي چون پرداخت يارانه ها را از نتايج اين ديدگاه دانست. بازديد از مركز كنترل  ساتنا، تابا و پايا   و همچنين اتاق كنترل شبكه فضايي از برنامه هاي ديگري بود كه در جريان اين ديدار انجام شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوا حمایت شده