به کارگیری فیسبوک برای جذب شرکت ها

 

آک بانک ترکیه برای معرفی خدمات مالی خود در حوزه شرکت های کوچک و متوسط در سال 2013 از یک بازی تحت پلتفرم فیس بوک به نام Social SME استفاده کرد. این بازی با هدف جذب شرکت هایی طراحی شد که قصد دارند با استفاده از منابع سایر شرکت ها، خط تولید ایجاد کرده، ظرفیت های خود را بالا برده و با به کارگیری یک زنجیره تامین قوی محصولات خود را به بازار برسانند. در دل این بازی از محصولات و خدمات مالی آک بانک استفاده شده است.

بازی Social SME، بهبودی بر بازی “بنیانگذاری کن و مدیریت کن” (Found & Manage) بود که 15 جایزه و تقدیرنامه دریافت کرده بود. این بازی توانست در مدت 10 روز بیش از 25000 نفر را به خود جذب کند و نزدیک به 200 هزار درخواست بازی برای آن در فیس بوک منتشر شد.

معاون بانکداری شرکتی آک بانک عنوان کرده بود: این بازی می تواند فرصت مناسبی به کارآفرین بدهد تا در یک فضای بدون ریسک، کسب و کار خود را ایجاد و مدیریت کنند و در یک رقابت مجازی تجربه های ارزشمندی به دست بیاورند.

آک بانک ترکیه برای معرفی خدمات مالی خود در حوزه شرکت های کوچک و متوسط در سال 2013 از یک بازی تحت پلتفرم فیس بوک به نام Social SME استفاده کرد. این بازی با هدف جذب شرکت هایی طراحی شد که قصد دارند با استفاده از منابع سایر شرکت ها، خط تولید ایجاد کرده، ظرفیت های خود را بالا برده و با به کارگیری یک زنجیره تامین قوی محصولات خود را به بازار برسانند. در دل این بازی از محصولات و خدمات مالی آک بانک استفاده شده است.

بازی Social SME، بهبودی بر بازی “بنیانگذاری کن و مدیریت کن” (Found & Manage) بود که 15 جایزه و تقدیرنامه دریافت کرده بود. این بازی توانست در مدت 10 روز بیش از 25000 نفر را به خود جذب کند و نزدیک به 200 هزار درخواست بازی برای آن در فیس بوک منتشر شد.

معاون بانکداری شرکتی آک بانک عنوان کرده بود: این بازی می تواند فرصت مناسبی به کارآفرین بدهد تا در یک فضای بدون ریسک، کسب و کار خود را ایجاد و مدیریت کنند و در یک رقابت مجازی تجربه های ارزشمندی به دست بیاورند.

منبع :بانکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوا حمایت شده