افزایش ۲۰ درصدی کاربران چهار خدمت الکترونیکی بانک اقتصادنوین

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک اقتصاد نوین تعداد کاربران خدمات تلفن بانک، اینترنت بانک، پیام کوتاه بانکی و موبایل بانک اقتصادنوین در پایان فروردین ماه از مرز 2 میلیون و 400 هزار نفر گذشت که نسبت به یک میلیون و 900 هزار کاربر مدت مشابه سال قبل بیش از 20 درصد رشد نشان می‌دهد.

علاوه بر این تعداد خودپردازهای فعال بانک اقتصادنوین در پایان این ماه گذشته به 826 دستگاه رسید که با توجه به تعداد شعب این بانک، بخش عمده‌ای از این دستگاه‌ها در خارج از شعب بانک اقتصادنوین مستقر است و خدمات متنوعی به دارندگان کارت‌ها شبکه شتاب ارایه می‌کند.

در حال حاضر 266 شعبه فعال بانک اقتصادنوین در سراسر کشور خدمات نخستین بانک خصوصی کشور را به هموطنان عزیز ارایه می کنند.

بانک اقتصادنوین به منظور کاهش لزوم مراجعه مشتریان به شعب، توسعه خدمات بانکداری الکترونیکی را در دستور کار قرار داده به طوری که مشتریان این بانک می‌توانند با بهره‌مندی از این خدمات در تمام ساعات شبانه روز نیازهای بانکی خود را بدون مراجعه به شعب این بانک تامین کنند.

علاقه‌مندان به استفاده از خدمات الکترونیکی بانک اقتصادنوین می‌توانند با مراجعه به یکی از شعب این بانک در سراسر کشور نسبت به دریافت این خدمات اقدام کنند ضمن اینکه کارشناسان مرکز 24 ساعته ارتباط نوین نیز در تمام ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات کاربران و هموطنان عزیز در این باره هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوا حمایت شده