افزایش خرید موبایلی در هندوستان

همچنین تحقیقات نشان می دهد که خریدهای مرتبط با سفر، بیشترین فروش را در جامعه تجارت الکترونیک هندوستان داشته و 71 درصد از کسب و کار تجارت الکترونیک کشور را به خود اختصاص داده و این بخش از کسب و کار در بین سال های 2009 تا 2013، نرخ رشدی در حدود 32 درصد داشته است. از سوی دیگر، E-tailing فقط 8.7 درصد از فروشگاه های منسجم و بخش 0.3 درصدی کوچکی از کلیه فروش های فروشگاه را به خود اختصاص داده است.

این مطالعه نشان می دهد که در حدود 75 درصد از کاربران اینترنتی هندوستانی،  در طیف سنی 15 تا 34 سال هستند. این گروه سنی معمولا بیش از سایر گروه های سنی خرید انجام می دهند. رفتارهای مشترک بین همسالان هر گروه سنی و جو حاکم بر گروه سنی نوجوانان و جوانان منجر به تشویق آن ها به خرید آنلاین بیشتر شده است. بنابراین، این گروه جمعیتی، در بخش تجارت الکترونیک مؤثر واقع شده اند.

با توجه به نتایج این تحقیقات، پیش بینی می شود؛ جامعه تجارت الکترونیک هندوستان با نرخ رشد 63 درصدی به 8.5 میلیارد دلار فروش در سال 2016 برسد. افزایش نرخ نفوذ سطح موبایلی و اینترنتی و همچنین افزایش تقاضا به این رشد کمک می کند. همچنین، پیش بینی می شود؛ با توجه به افزایش نرخ نفوذ گوشی های هوشمند در این کشور، تعداد کاربران گوشی های هوشمند در هندوستان از 200 میلیون نفر نیز فراتر رود و این کشور بعد از ایالات متحده، دومین جامعه بزرگ با نرخ نفوذ گوشی های هوشمند در جهان باشد. تعداد کاربرانی که تراکنش های آنلاین انجام می دهند به صورت نمایی در حال افزایش است و انتظار می رود از 11 میلیون نفر در سال 2011 به 38 میلیون نفر در سال 2015 برسد.

منبع : http://www.thepaypers.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوا حمایت شده