۲ هزار میلیارد تومان دیگر از حساب بانک‌ها برداشت می شود

عده ای از بانک مرکزی ارز با قیمت مرجع دریافت کرده و خورده بودند اما بانک مرکزی پول این ارزها را از حساب بانک ها برداشت و به خزانه واریز کرده و خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک محمود بهمنی در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص آخرین وضعیت برداشت بانک مرکزی از حساب بانک‌های دولتی و خصوصی، اظهار داشت:‌ قرار است بانک مرکزی طی اقدامی در آینده نزدیک حدود 2 هزار میلیارد تومان دیگر از حساب این بانک‌ها برداشت کند.
 
وی با بیان اینکه برداشت از حساب بانک‌ها اقدامی کاملاً قانونی تلقی می شود، افزود:‌ یک بار دیگر هم اعلام کرده بودم اگر احساس کنیم یک ریال کم از بانک‌ها برداشت کرده‌ایم مجدداً نسبت به برداشت اقدام خواهیم کرد.
 
رئیس کل بانک مرکزی در همین ارتباط تأکید کرد: از آنجایی که بانک مرکزی جلوی برخی از تخلفات عده ای از آقایان را گرفته طی هفته‌های اخیر این افراد شانتاژ رسانه‌ای درست کرده بودند.
 
بهمنی ضمن تأکید براینکه اجازه نخواهد داد حتی یک ریال از بیت المال مورد سوءاستفاده قرار گیرد، گفت: اجازه نمی دهم بانک‌ها پول های مردم را به ناحق برداشت کنند.
 
رئیس کل بانک مرکزی برداشت روزهای آتی را با احتساب به برداشت‌ قبلی دومین برداشت از حساب بانک‌ها برشمرد و گفت: عده ای از بانک مرکزی ارز با قیمت مرجع دریافت کرده و خورده بودند اما بانک مرکزی پول این ارزها را از حساب بانک ها برداشت و به خزانه واریز کرده و خواهد کرد.
 
وی با بیان اینکه برداشت از حساب بانک ها توسط بانک مرکزی، مصوبه دولت و هیات وزیران بوده است، بار دیگر تأکید کرد: بانک مرکزی به همین خاطر این مصوبه را اجرا کرده و قصد دارد مجدداً از حساب بانک‌ها برداشت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوا حمایت شده