کربنکینگی متناسب با نیازهای بانک

 

بانک ترک لند (T-Bank) یکی از بانک‌های خصوصی ترکیه، نصب سیستم core banking موسسه Infosys Finaclel را تکمیل کرده است که شامل بخش مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و ماژول‌های خزانه‌داری است.

به نقل از تارنمای شاپرک بر اساس بیانیه بانک، اکنون اجرای نرم‌افزارهای موسسه Infosys Finaclell به T-bank کمک می‌کند محصولات بانکی خود را که ارتقا یافته‌اند سریع تر به مشتریان ارائه کند. به این ترتیب موسسه مالی T-bank می‌تواند نیازهای روزافزون مشتریان عمومی و شرکتی را در اقتصاد گسترده ترکیه تامین کند.

به گفته شرکای T-bank، این نخستین اجرای موفقیت‌آمیز core banking در ترکیه است و عملکردهای محلی را با بهترین عملکردهای جهانی ترکیب می‌کند. البته خدمات پیشرفته موبایل بنکینگ این کشور بسیار مشهور هستند.

ترکیه نیز مانند بازارهای نوظهور دیگر راه‌حل‌های قدیمی را رها کرده است تا یک گام به راه‌حل‌های پیشرفته‌تر و نوین نزدیک تر شود. یکپارچه‌سازی همه بخش‌ها و موارد به صورت یک راه حل core banking جامع و کامل سبب می‌شود خدمات بانک به صورت هماهنگ تر برای مشتریان عرضه شوند.

T-bank نکات اصلی اجرای کربنکینگ را چنین معرفی کرده است:

    ساختار فناوری IT آینده‌نگر که به رشد استراتژیک کمک می‌کند. تی بانک به طور همزمان Finacle را در شبکه‌ای متشکل از 27 شعبه در ترکیه افتتاح کرد. با کمک سیستم جدید کربنکینگ این بانک زیربنای ساختاری قدرتمند و نوینی خواهد داشت که به مشتریان بهتر خدمت می‌کند.

 

    ارائه سریع و انعطاف‌پذیر محصولات، قدرت رقابت موسسه را می‌افزاید: موسسه Infosys به T-bank کمک می‌کند محصولات و خدمات جدید را در کانال موبایل یا دیگر حوزه‌ها به سرعت طراحی، افتتاح و ارائه کنند. این فرایند بسیار راحت تر از گذشته انجام خواهد شد. همان طور که بانک‌های ترکیه‌ای دیگر این ابزارها را نوآوری می‌کنند؛ T-bank نیز می‌تواند قدرت رقابت با آن‌ها را داشته باشد.

 

    شخصی سازی قابلیت‌های فراوان: آنچه که در ارائه راه حل core banking اهمیت دارد؛ انعطاف‌پذیری آن است که نیازهای بازارهای محلی و منطقه‌ای را فراهم می‌کند همچنین به عنوان بخشی از اجرای راه حل، موسسه Finacle، قابلیت‌های بانکی مخصوصی در ترکیه ارائه کرده است؛ مانند انتقال سرمایه‌های داخلی، امنیت تراکنشی و حمایت چند ارزی برای مشتریان شرکتی که عملیات‌های بین‌المللی انجام می‌دهند؛ این سیستم همچنین به زبان ترکی نیز ارائه می‌شود.

در آخر راه حل core banking جدید به طور کامل بر اساس قوانین ترکیه ارائه می‌شود و فرایند طولانی مدت دگرگونی فناوری به نام «پروژه آینده» را Segmentist، شریک تجاری محلی Infosys ارائه خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوا حمایت شده