کارشناسان مرکز ارتباط نوین بانک اقتصادنوین ۱۰۶ هزار تماس تلفنی پاسخ دادند

 

به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، بالغ بر 75 هزار تماس در مدت زمان یاد شده در قالب تماس های ورودی با این مرکز بوده است، ضمن اینکه کارشناسان مرکز 24 ساعته ارتباط نوین در تیر ماه بالغ بر 30 هزار تماس پیگیری برای رفع مشکل مشتریان داشته‌اند.
تماس‌های مرکز ارتباط نوین در سه بخش امداد مشتریان، امداد شعب و امداد پذیرندگان پایانه‌های فروش گروه‌بندی می‌شوند که در بخش امداد مشتریان در تیر ماه 21 هزار 562 تماس با این مرکز برقرار شده که کارشناسان این مرکز در مدت یاد شده بیش از 4 هزار و 500 تماس پیگیری داشته‌اند. تعداد کل تماس های ورودی و خروجی در این بخش بیش از 26 هزار و 500 تماس بوده است.
در بخش امداد شعب نیز در تیر ماه در مجموع حدود 21 هزار تماس با مرکز ارتباط نوین برقرار شد که در این مدت کارشناسان این مرکز به منظور پیگیری موارد مطروحه بیش از 12 هزار تماس خروجی داشته اند. کل تماس‌هاس این بخش در تیر ماه بیش از 33 هزار تماس بوده است.
در تیر ماه در بخش امداد پذیرندگان پایانه‌های فروش در مجموع بیش از 46 هزار و 500 تماس با مرکز ارتباط نوین برقرار شد که از این تعداد بیش از 33 هزار مورد تماس ورودی و 13 هزار و 500 مورد تماس کارشناسان مرکز 24 ساعته ارتباط نوین برای پیگیر موارد مطورحه بوده است.
بر اساس این گزارش تعداد تماس‌های ورودی و خروجی کارشناسان مرکز ارتباط سلام مهر در سال جاری از مرز 390 هزار تماس گذشت، که از این تعداد 1بیش از 270 هزار مورد تماس ورودی و 120 هزار مورد تماس خروجی بوده است.
لازم به ذکر است بررسی تماس‌های ثبت شده در تیر ماه نشان می‌دهد 44 درصد تماس متعلق به بخش امداد پذیرندگان پایانه‌های فروش بوده ضمن اینکه بخش امداد شعب و امداد مشتریان نیز به ترتیب با 31 و 25 درصد در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوا حمایت شده