شرکت بین المللی Gobeyond

فعالیت شرکت بین المللی gobeyond که دفتر مرکزی آن در هنگ کنگ می باشد در زمینه تولید, تعمیر و فروش تجهیزات و قطعات دستگاه خودپرداز است.

 

شرکت ما محصولات و خدمات زیر را در سرتاسر جهان ارائه میدهد:

۱ ، لوازم یدکی و مصرفی , قطعات و تجهیزات دستگاههای خودپرداز نو و دست دوم
۲، تولید و ساخت سفارشی قطعات خودپرداز
۳, ارائه سرویس تعمیر قطعات و تجهیزات خودپرداز
۴, سرویس ارتقا خودپرداز
۵, ارائه مشاوره فنی و دوره های آموزشی

شرکت ما در این زمینه دارای ده سال تجربه بوده و همواره از انواع محصولات و مدلهای معروفی چون Opteva, NCR6622,… وحمایت می کند.

پیشنهادات و فروشهای ویژه تجهیزات به طور منظم در وب سایت ما به روز میشود.فروش تجهیزاتی مانند کارتخوان , پرینتر , مانیتور و …

شرکت Gobeyond از سال ۲۰۰۷ وارد بازار تولید تجهیزات دستگاه خودپرداز شد.
کارخانه Gobeyond در چین با دارا بودن استانداردهای ایزو ۹۰۰۱ و ۲۰۰۰ قطعات خودپرداز را با کیفیت بالا و همراه با نود روز گارانتی تولید میکند.
ما همچنین توانسته ایم برند تجاری خود را به نام SPR به بازار عرضه کنیم که بیانگر سه اصل صداقت , پایداری و اطمینان است.
ما به خوبی می دانیم که مشتریان خواهان کیفیت عالی و در عین حال قیمت مطلوب و معقول می باشند و باور داریم که تجهیزات و برند SPR روز به روز اعتماد شما را جلب خواهد نمود.

همراه با رشد اقتصادی چین , بازار خودپرداز چین نیز به سرعت در حال پیشرفت است. تعداد کل دستگاههای خودپرداز در چین به ۵۴۰ هزار عدد خواهد رسید [برگرفته از سایت ……]و در کنار آن پانصد نوع از بهترین برندهای خودپرداز , تولید عمده خود را به چین انتقال خواهند داد.

ما به عنوان یکی از بزرگترین تامین کنندگان تجهیزات خودپرداز به خوبی با بازار پررونق آن آشنا هستیم و با بسیاری از بانکها، موسسات مالی و اعتباری و شرکتهای تعمیر و نگهداری خودپرداز ارتباط برقرار نموده ایم. ما در دنیا به دنبال شریکانی هستیم تا بتوانیم با ارایه تولیدات باکیفیت ، قیمتهای چشمگیر و باورنکردنی وارد بازار جهانی شویم.
شرکت Gobeyond یکی از تامین کنندگان تجهیزات خودپرداز است که می توانید به آن اعتماد کنید.

تماس با شرکت : h.m.island@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوا حمایت شده