دانلود گزارش پرداخت همراه 2014

 اطلاعات جمع آوری شده در گزارش سال جاری نشان دهنده این است که روش های پرداخت همراه نسبت به تحقیق سال گذشته رشد داشته و گسترش یافته است.

موضوعات کلیدی که پدید آمده اند عبارتند از:

  • – سازمان های بیشتری به طور فعال از پرداخت همراه حمایت می کنند.
  • – پرداخت همراه عنصر مهمی در جهت رشد برنامه ها از سوی سازمان ها به شمار می رود.
  • – این روش پرداخت به طور کلی نقش بسیار مهمی در تجارت سازمان ها ایفا می کند.

نزدیک به دو سوم پاسخ دهندگان به نظرسنجی اظهار کردند که امروزه به طور فعال از پرداخت همراه استفاده می کنند.در حالی که بیست و سه درصد دیگر نیز در حال برنامه ریزی در جهت پشتیبانی از آن تا آخر سال جاری هستند.در مقایسه با سال گذشته درصد بالاتری از سازمان ها امسال از این روش پرداخت استفاده می کنند. این موضوع مخصوصا برای پذیرندگانی صادق است که دارای درآمدی بیش از پنجاه میلیون دلار در سال می باشند.امروزه بیش از 76 درصد از پذیرندگان در این زمینه به طور فعال از آن  پشتیبانی می کنند.

روز به روز سازمان ها بیشتر به اهمیت پرداخت همراه در رشد برنامه ها و درآمدهای خود پی می برند. نزدیک به نیمی از پذیرندگان بر این باورند که پرداخت در رشد برنامه های شرکت آنها نقش به سزایی دارد، که این تعداد 40% افزایش این افراد نسبت به سال گذشته را نشان می دهد.این افزایش به طور حتم به خاطر رشد بالای روش های پرداخت همراه نسبت به روش های پرداخت دیگر برای بسیاری از پذیرندگان و سایر اقشار است.21 درصد از کل تعداد پذیرندگان سال جاری اظهار کردند که افزایش بیست درصدی در کسب و کار خود را از طریق فروش به روش پرداخت همراه داشتند که بیشتر از دو برابر ده درصدی بوده که طبق آمار سال گذشته به دست آمده است.در همین حال درصد پذیرندگانی که کمتر از 5 درصد کسب و کارشان از این طریق بوده به یک چهارم رسیده است.

با اینکه روش پرداخت همراه در کسب و کار اهمیت به سزایی پیدا کرده است اما همچنان روش پر خطری نیز محسوب میشود.تعداد سازمان هایی که کانال تلفن همراه را به عنوان روش پرمخاطره تری نسبت به تجارت استاندارد اینترنتی در نظر گرفته اند از 24 درصد به 32 درصد افزایش یافته و این در حالی است که آن دسته از سازمان ها که ریسک یکسانی را برای این دو روش در نظر دارند نسبت به سال گذشته از 50 درصد به 41 درصد کاهش یافته اند که این بر اساس آمار سال جاری است.نه تنها پذیرندگان و ارائه کنندگان خدمات پرداخت همراه آن را به عنوان روش پرمخاطره تری نسبت به تجارت استاندارد اینترنتی می بینند، بلکه احتمالا بر این باورند که کانال پرداخت مجازی نیازمند ابزارهای بیشتری برای مدیریت ریسک است.

تعداد پذیرندگانی که معتقدند بررسی تخلفات در تجارت استاندارد برای مدیریت ریسک تخلفات در روش پرداخت همراه کافی است از 37 درصد در سال گذشته، به 26 درصد در سال جاری سقوط کرده در حالیکه آن دسته که معتقدند این مهم نیازمند ابزارهای تخصصی است نزدیک به دوبرابر از 17 درصد به 32 درصد رشد یافته است.

با خطر کلاهبرداری که وجود دارد مسئله امنیت تراکنش ها توجه بیشتری را در سال جاری به خود جلب کرده است، در نتیجه تعداد قابل توجهی از پذیرندگان معتقدند داشتن قابلیت شناسایی واریز هایی که از طریق دستگاه های همراه یا مجازی صورت گرفته است بسیار اهمیت دارد .

جهت دانلود فایل pdf دارای 76 صفحه و حجم 4.52 مگابایت روی لینک زیرکلیک کنید.

گزارش پرداخت همراه و تقلب های مرتبط 2014

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوا حمایت شده